قدس آنلاین:استاندار جدید خراسان شمالی گفت:عملیاتی کردن تمام محورهای توسعه خراسان شمالی در راس امور و فعالیت هایم قرار میگیرد و پایه تلاش های خود و مدیران استان باید بر همین اصل و مبنا باشد.

هیچ دستگاهی حق شکایت از رسانه ها را ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،محمدرضا صالحی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار داشت:یکی از تاکیدات وزیر کشور رضایتمندی مردم در منطقه از عملکرد دولت و ایجاد امید و نشاط بود که این موضوعات را نیز مبنای کار خود قرار می دهم.
وی با تاکید بر اینکه در مسیر سیاست های عمومی اعلام شده دولت تدبیر و امید حرکت خواهیم کرد، ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی و اداری به همه مردم اعم از گروه ها، جناح ها، قومیت ها و سایرین با یک چشم نگاه کنند و خدمت عادلانه به همه اقشار جامعه داشته باشند.
صالحی خاطرنشان کرد:مرجع حل اختلاف دستگاه های دولتی، استانداری است لذا هیچ دستگاه دولتی حق ندارد علیه دستگاهی دیگر شکایت کند .
وی در بخش دیگر سخنان خود از مطبوعات و ر سانه ها به عنوان چشم و گوش بیدار نظام و مردم یاد کرد و افزود: باید دستگاه های اجرایی توجه جدی به رسانه ها داشته باشند و حق شکایت علیه مطبوعات را ندارد ضمن اینکه رسانه ها نیز باید اعتدال را رعایت کنند.
استاندار جدید خراسان شمالی تصریح کرد: یک مدیر و مسئول نباید سنگ دل، اخمو و ترش رو باشد و احساس تکریم و کرامت داشته باشد چرا که کرامت مخصوص فرزندان آدم است و ما به همه انسان ها به دید تکریم نگاه می کنیم و اگر اشتباهی شد باید ببخشیم.
صالحی خاطرنشان کرد: تصمیم گیران و مسولان در کار باید با کارشناسان مشورت داشته باشند و بعد اقدام و عمل کنند

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.