رئیس ستاد انتقاضه قدس گفت: مبارزات جدید رزمندگان فلسطینی با استفاده از راهبردهای تجهیزاتی، پشتیبانی و تاکتیک‌های عملیاتی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

 تلخی کام صهیونیست‌ها با انتفاضه سوم / نزدیکی نابودی رژیم اشغالگر قدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار رمضان شریف ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بوشهر با گرامیداشت این روز جهانی و با بیان اینکه نامگذاری روز جهانی قدس پیامدها و برکات مهمی برای سرزمین اشغالی داشته است، اظهار داشت: نامگذاری روز جهانی قدس در 37 سال گذشته این است که هر سال در یکی از ماه‌های شریف و پر برکت قدس مطرح و به عنوان مسئله جهان اول اسلام در افکار عمومی پدیدار می‌شود.

وی یکی از سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس از 68 سال پیش تاکنون به فراموشی سپردن موضوع فلسطین و اشغال قدس است، تصریح کرد: در 68 سال پیش که رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های مقدس مسلمانان در فلسطین مستقر شد مسلمانان، دانشمندان و علمای گوناگونی برای حمایت از مردم فلسطین طرح‌هایی مطرح کردند که هیچکدام از این طرح‌ها دوام و قوام نداشت و تنها نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توانست آزاد‌سازی قدس شریف هر سال احیا و زنده کند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از بزرگترین استراتژی‌های رژیم صهیونیستی به فراموشی سپردن اشغال قدس شریف است تأکید کرد: هر سال در آستانه روز جهانی قدس مبارزات مردم فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس تشدید می‌شود و در جراید و مطبوعات و افکار عمومی جهان موضوع قدس مطرح که یکی از مهمترین برکات آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است.

شریف تأکید کرد: سال گذشته 150 تحلیل و خبر پیرامون مسئله قدس و رویارویی مبارزات فلسطینی با رژیم صهیونیستی در جراید معتبر دنیا منتشر شد. 

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها 2 استراتژی بعد از اشغال دنبال می‌کردند، خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس ابتدا افکار عمومی کشورهای مختلف را از جمله کشورهای عربی تحت‌الشعاع قرار دارد که تنها از طریق ارتباط و سازش می‌توان به تعامل دست یافت و موضوع دیگر حمایت از برنامه‌های آمریکا و سیاست‌های استکبار جهانی بود.

رئیس ستاد انتقاضه قدس با بیان اینکه موضوع فلسطین و حمایت از فلسطین موضوع جهان اسلام و مسلمانان در اقصی‌نقاط جهان است افزود: آنان می‌خواهند پرچم فلسطین را به دست بی‌لیاقت برخی کشورهای عربی‌ که با رژیم صهیونیستی و استکبار است واگذار کنند که این مهم مبارزان و انقلاب اسلامی اسلامی تاکنون نگذاشته ‌پرچم پر افتخار قدس از دست رزمندگان قدس و انقلاب اسلامی خارج شود.

شریف با بیان اینکه امام راحل با نگاه دینی و تکلیف شرعی موضوع قدس را مطرح و روز جهانی قدس را تعیین کردند، تصریح کرد: حضرت امام راحل آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را با نگاه دینی، تکلیف شرعی، وظیفه قرآنی و اسلامی نامگذاری کردند که اکنون 37 سال است این روز به عنوان خار چشم رژیم صهیونیستی شده است.

وی با بیان اینکه مبارزات جدید فلسطینیان علیه رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است، گفت: با روندی که در پیش است نابودی رژیم اشغالگر قدس نزدیک است و سقوط این رژیم به دست رزمندگان فلسطینی محقق می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایجاد گروهک‌های مختلف نتوانست موضوع فلسطین و جهان اسلام را خدشه‌دار کند افزود: از خاکستر داعش و گروهک‌های ایجاد شده دودمان رژیم اشغالگر قدس را بر باد می‌دهد. 

شریف با بیان اینکه جهان اسلامی در شناسایی دشمنان به اشتراک رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: اکنون مبارزات جدید فلسطینیان علیه رژیم اشغالگر قدس آغاز شده و رزم لحظه به لحظه و نفس به نفس با اسرائیلی‌های غاصب اجرا می‌شود به گونه‌ای که در یکسال گذشته در رزم جدید 280 فلسطینی شهید و 2 هزار نفر مجروح شدند.

وی تأکید کرد: در رزم جدید مبارزات فلسطینی تجهیزات پیشرفته، پشتیبانی و تاکتیک‌های عملیاتی جدید به کار می‌رود که این مهم از انقلاب اسلامی الگو گرفته شده ‌که باید روی پای خود بایستیم و به حق خود برسیم.

رئیس ستاد انتقاضه قدس با بیان اینکه حق گرفتنی است و دادنی نیست، تأکید کرد: در جریان آزادسازی خرمشهر اگر منتظر حقوق بشر و کشورهای بین‌المللی بودیم هنوز این شهر عزیز در اشغال بود ولی رزمندگان اسلام با ایستادگی، مقاومت و مبارزه این شهر را پس گرفتند و اکنون این مهم الگویی برای رزمندگان فلسطینی شده است.

شریف با اشاره به آغاز انتفاضه سوم در سرزمین‌های فلسطین تأکید کرد: انتفاضه سوم در سرزمین‌های اشغالی کام صهیونیست‌ها را تلخ کرده است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها رو به نابودی هستند، تاکید کرد: شک نکنید رژیم صهیونیستی اربابان آنها رو به زوال هستند و به زودی شاهد شکست آنان خواهیم بود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه جنایات آل‌خلیفه و آل‌سعود نشأت گرفته از استکبار جهانی است، افزود: رژیم آل‌خلیفه و آل‌سعود جنایات خود را در سرزمین‌های اسلامی با تأسی از اربابان خود مانند رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعمال می‌کنند که به برکت قرآن و وعده الهی به زودی این جنایتکاران نابود می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.