رئیس سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی بسیار خوشحال است که می‌تواند گوشه‌ای از حضور میلیونی ملت ایران را به نمایش بگذارد اما این انعکاس تنها گوشه‌ای از حرکت مردمی است و ما در انعکاس اراده‌ها و آنچه در قلوب مردم می‌گذرد ناتوانیم.

رسانه ملی فقط می‌تواند گوشه‌ای از راهپیمایی ملت ایران را منعکس کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالعلی علی عسگری رئیس رسانه ملی با حضور در شبکه یک سیما درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی هرچقدر که تلاش کند نمی‌تواند این حضور پرشور مردم عزیز ایران را در قاب دوربینهای خود جای دهد و تمامی صحبتهای این ملت را پوشش دهد چرا که ما در قلوب و تفکرات این مردم غیور ورود نداریم تا اقتدار اراده‌ها را به نمایش بگذاریم مگر با پرداخت به برخی امور فرهنگی و هنری.

وی افزود: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که نه تنها پای کشورشان ایستاده‌اند بلکه پای آرمانهای اسلام ایستاده‌اند و اگر احدی بخواهد که در به این آرمانها تعدی با آن بخورد می‌کنند. ملت ایران با کاغذبازی‌های جهانی از پا در نمی‌آیند و تسلیم نمی شوند و در مقابل خواست آمریکا و مستکبران کوتاه نمی‌آیند.

رئیس رسانه ملی، اظهار کرد: تمامی کسانی که با در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند از نظر من قهرمان هستند. رسانه ملی بسیار خوشحال است که می‌تواند گوشه‌ای از حضور میلیونی ملت ایران را به نمایش بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.