قدس آنلاین: سالیان متمادی در استمرار خدمات علمی و تربیتیِ استادِ خود به تعلیم و تربیت دینیِ جمع کثیری از بانوان و زنان مؤمنه، همّت گماشت و نقش مؤثّری در گسترش معارف اسلامی در میان جامعۀ بانوان از خود به یادگار گذاشت.

پیام آیت الله مظاهری به مناسبت درگذشت بانو همایونی

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله حسین مظاهری، مرجع تقلید در پیامی به مناسبت درگذشت مرحومه همایونی او را از مفاخر دینی برشمرد.

بنابر این گزارش، متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:


«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ
درگذشت بانوی عالمۀ مؤمنه، مرحومۀ مغفوره، سرکار حاجیه خانم علویّۀ همایونی «رحمة‌الله‌علیها» که از مفاخر دینی و حوزوی بود را به همۀ بازماندگان و شاگردان و تربیت‌یافتگان آن بانوی بافضیلت، تسلیت می‌گویم. ایشان که از شاگردان مبرّزِ بانوی معظّمه، مرحومه سرکار حاجیه خانم امین «رضوان‌الله‌علیها» بود، سالیان متمادی در استمرار خدمات علمی و تربیتیِ استادِ خود به تعلیم و تربیت دینیِ جمع کثیری از بانوان و زنان مؤمنه، همّت گماشت و نقش مؤثّری در گسترش معارف اسلامی در میان جامعۀ بانوان از خود به یادگار گذاشت و این تلاشِ وافر و مشکور ایشان در حوزۀ علمیّۀ اصفهان هیچ‌ گاه فراموش نخواهد شد. رحمت و مغفرت خداوند بر ایشان باد.
از خداوند تعالی حشر با حضرت صدّیقۀ طاهره، فاطمۀ زهرا «سلام‌الله‌علیها» را برای آن بانوی عالمه و پرهیزکار، مسئلت می‌کنم.»
حسین‌المظاهری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.