قدس آنلاین-اراک:  نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها پایه‌گذار خشونت، ظلم، آدمکشی و آوارگی مردم هستند و علاوه بر این‌که خود مستقیما دست به چنین جنایاتی می‌زنند با تربیت گروه‌های تروریستی نظیر داعش به دنبال از بین بردن مسلمانان و ایجاد شکاف بین آنان هستند. حضور مردم در روز جهانی قدس فقط صرف یک راهپیمایی یا میتینگ سیاسی نبود؛ بلکه هر شعار مرگ بر اسرائیل یک اثر وضعی دارد کما این‌که این شعارها در طول برگزاری راهپیمایی در این سال‌ها بی اثر نبوده است.

صهیونیست‌ها پایه‌گذار خشونت، ظلم، آدمکشی و آوارگی مردم 

محمد حسینی با اشاره به شرایط کنونی خاورمیانه اظهار کرد: روز قدس تجلی تحقق عدالت اسلامی در خاورمیانه است و مردم فریاد جهان بدون ظلم و جنایات را در این روز بزرگ سر دادند. حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین، محکومیت انجام حملات تروریستی در کشورهای اسلامی نظیر سوریه و دلگرمی به مظلومان از جمله اهداف بزرگداشت روز جهانی قدس بوده است.

وی گفت: مردم با حضور عظیم در این راهپیمایی فریاد ظلم‌ستیزی را رساتر سردادند و این حضور همچون خاری در چشم کفار و دشمنان اسلام شد. حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل مهم‌ترین رویکرد جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام تنفر از رفتار ظالمانه مستبدان عالم بوده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تا مادامی که ظلم و ستم علیه مردم مظلوم و ستمدیده مسلمان ادامه داشته باشد ملت ایران دوشادوش سایر ملل آزادیخواه فریاد ظلم ستیزی و رهایی مسلمانان از چنگال دژخیمان را سر خواهند داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.