قدس آنلاین-اراک:  آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس یکی از ابتکارات امام خمینی(ره) بود که توانست نقشه شوم دشمنان جهان اسلام را نقش بر آب کند، گفت: مردم با حضور خود در راهپمایی روز قدس از جهات مختلف به فلسطینیان کمک کرده تا این کشور بتواند جایگاه اصلی خود را بین سایر کشور ها به دست آورد و به طور قطع پیروزی از آن اسلام است و نماد استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب نابود می‌شود.

روز جهانی قدس یکی از ابتکارات امام خمینی(ره)

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه تحقق آرمان آزادی فلسطین نیازمند وحدت همه ملت‌های اسلامی است گفت: وهابیت و آل سعود مجری سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آ‌بادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک که در مصلی بیت المقدس این شهرستان برگزار شد با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: جادارد از خلق این حماسه عظیم و بزرگ در روز جهانی قدس از همه مردم مسلمان و روزه داران استان مرکزی و کشور اسلامی ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی همراه با ملتهای آزاده جهان، همه ساله و در آستانه روز جهانی قدس یادو خاطره شهدا و امام راحل(ره) که این روز جهانی قدس یادگار ماندگار ایشان است را گرامی می‌دارند و با زبان روزه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: یکبار دیگر به مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنیم، در مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی تنها نیستند.

وی ادامه داد: مسلمانان باید حمایت خود را از قدس و مردم مظلوم فلسطین ادامه دهند چراکه مسئله و شرایط فلسطین تنها مربوط به جوامع اسلامی نیست بلکه مسئله ای انسانی و جهانی است، و  تمامی ما مسلمان ها امید به روزی داریم که شاهد آزادسازی قدس شریف باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بااشاره به رفتار غاصبانه رژیم صهیونیستی گفت: درحالی امروزه تنها 4درصد از سرزمین فلسطین در اختیار ساکنان اصلی و مردم این کشور است که با رفتار غاصبانه رژیم صهیونیستی 96درصد از سرزمین مردم مظلوم فلسطین در اختیار این رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک‌کش، پیمان شکن، لجباز و بدون هیچ ایمانی به خدا، مزدور است که در اتحاد با استکبار و در عملکردی متقابل منافع آمریکا و انگلیس را دنبال می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آ‌بادی تصریح کرد: اعلام بیزاری‌ها و این راهپیمایی‌ها بی اثر نیست و امام راحل(ره) از این روز به عنوان روزی برای اعلام نفرت و بیزاری از اشغالگری رژیم صهیونیستی و دفاع از فلسطین یاد کرده اند.

وی خاطرنشان کرد امروز تنها فلسطین اشغال نشده بلکه یکی از حامیان جدی رزیم صهیونیستی رژیم آل سعود و کشورهای هم پیمان آن هستند و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مرگ بر همه حامیان آنها است.

امام جمعه اراک بااشاره به شکست‌های مختلف رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت گفت: تمامی جنگ های رژیم صهیونیستی با مقاومت ملت مظلوم فلسطین به شکست انجامیده و هسته‌های مقاومت از حرکت بازنمانده و برعکس هرروز قوی تر شده و با دستانی خالی تا آخرین قطره خون خود با این رژیم جنایتکار جنگیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.