قدس آنلاین- لرستان: شرکت توانیر به منظور اجرای طرح های کاهش تلفات با اختصاص ۱۶۰میلیارد ریال به شرکت توزیع برق لرستان موافقت نمود.

مساعدت شرکت توانیر جهت اجرای طرح های کاهش تلفات در برق لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم ‌آباد،  مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: این طرح با موضوع اصلاح وبهینه سازی شبکه های توزیع شامل نصب ترانس کم ظرفیت ،احداث خط 20کیلو ولت ،تعویض سیم های مسی به کابل خود نگهدارو تعویض لوازم اندازه گیری تهیه شده است.

فریدون خودنیا اظهار داشت: مدت شش ماه این پروسه به طول انجامید و با مذاکرات و دفاعیات لازم طرح مورد نظر به تصویب شرکت محترم توانیر رسید.

وی تصریح کرد: شرکت توانیر همواره مساعدت های قابل توجهی با شرکت های توزیع داشته و شرکت توزیع برق استان لرستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و در مواقع لازم مورد لطف شرکت توانیر قرار گرفته است.

خودنیا با اشاره به  تلفات 6/10 درصدی برق لرستان افزود: که با جذب نقدینگی بیشتر و اجرای پروژه های فنی این تلفات را به مقدار بیشتری کاهش دهیم .

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان اظهار داشت: مبلغ مقرر شده برای این منظور کمک های خوبی را برای اجرای طرح کاهش تلفات به ما می رساند ضمن اینکه هنوز به نقدینگی بیشتری نیاز داریم که بتوانیم با شتاب بیشتری به سوی هدف مورد نظر توانیر حرکت کنیم و کاهش تلفات را به پایین ترین حد خود برسانیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.