نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به کارآمدی اتحاد ارتش و جنبش حزب الله در مبارزه با تروریسم تأکید کرد که حزب الله به خاطر درک خطر گروههای تروریستی وارد یک جنگ پیش دستانه شد.

«نبیل قاووق»: اتحاد ارتش و مقاومت لبنان در مبارزه با تروریسم کاری کرد که ائتلافهای بزرگ از انجام آن عاجزند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، «نبیل قاووق» نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بار دیگر نسبت به نادیده گرفتن خطر تروریستها در لبنان هشدار داد.

قاووق همچنین تأکید کرد، خطر تکفیری داعش و جبهه النصره در ارتفاعات «عرسال و رأس بعلبک» جدی، واقعی، فراگیر و مداوم است و هیچ کم کاری یا سهل انگاری در این زمینه پذیرفته شده نیست.

وی با بیان این مطلب افزود، برخی از افراد در لبنان بر نادیده گرفتن گروههای تکفیری و خطر آنها پافشاری می‌کنند و این افراد در واقع باری بر دوش منافع کشور و مردم لبنان هستند.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان همچنین اظهار داشت، این افرد در واقع مرتکب اشتباه ملی بزرگی می‌شوند، ولی حزب الله به خاطر درک خطر این گروههای تروریستی وارد یک جنگ پیش دستانه شد.

شبکه خبری «المنار» به نقل از قاووق گزارش داد که لبنان موفق شده است از طریق همکاری ارتش و مقاومت کاری را انجام دهد که ائتلافهای بین المللی بزرگ علیه تروریسم تکفیری در سوریه و عراق نتوانسته اند انجام دهند.

وی این همکاری را ثروت و گنج راهبردی قلمداد کرد که خطر تکفیریها یا اسرائیل را از لبنان دور کرده است.

قاووق در پایان تأکید کرد: این همکاری را کامل کرده و از مسئولیتهای خود شانه خالی نمی‌کنیم. آنچه را که برای حمایت از مردم و میهنمان لازم است انجام می‌دهیم. ولی کسانی که میخواهند خارج از [دایره] جنگ میهن باشند شرف و میهن پرستی خود را از دست می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.