قدس آنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فعالیت و کار مهم فرهنگیان برخورد با انسان و مراحل تربیتی و آموزشی اوست واز این جهت انتخاب مدیریت در این نهاد آموزشی بسیار دشوار است

۶۰ درصد فعالیت های آموزش و پرورش خراسان شمالی توسط شهرستان انجام می شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، براتعلی حاتمی در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به ارزش و حرمت کار فرهنگیان افزود: بسیاری از مدیران به واسطه اقدامی موفق در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار شده اند و بسیاری نیز در بین افراد همچنان ناشناخته اند.

وی گفت: فرهنگیان باید ارزش کار خود را قدر بدانند و خستگی و کسالت نباید بر روحیه معلم حاکم شود.

حاتمی با اشاره به طرح انسداد بیسوادی در خراسان شمالی افزود: در حال حاضر۶٠ درصد فعالیتهای اداره کل آموزش و پرورش استان توسط اداره بجنورد انجام می شود که باید به این طرح توجه ویژه داشته باشند.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در آموزش و پرورش نیز هم اکنون گذر تحصیلی است که باید تدابیر لازم در این زمینه نیز اندیشیده شود.

به گفته وی، برخورد در آموزش و پرورش باید برخوردهای شایسته و درخور شان یک فرهنگی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه مدیریت باید حالت پویا داشته باشد، گفت: امسال از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی درخواست کردیم تا برای موفقیت و پیشبرد اهداف، هرنفر حداقل یک ایده و طرح جدید ارایه کنند.

حاتمی اضافه کرد: تا پایان دولت تدبیر و امید حدود۴٠٠روز فرصت باقی است که باید برنامه ریزی ها در این مدت به روز باشد.

گفتنی است در این مراسم از خدمات محمدرضا معنوی قدردانی و محمود اسدی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد معارفه شد

انتهای خبر.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.