قدس آنلاین – گیلان – مریم غلامپور :فرمانده پلیس‌راه گیلان از وقوع ۳ حادثه واژگونی خودرو در جاده‌های استان طی ۳ روز گذشته خبر داد و گفت: در این حوادث ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

وقوع ۳ حادثه واژگونی خودرو در جاده‌های گیلان/ ۳ نفر کشته شدند

مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: اکنون تمام محورهای ارتباطی استان باز بوده و در برخی مناطق بارش باران و لغزندگی جاده گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران همواره سبب لغزندگی جاده می‌شود، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها حادثه واژگونی خودروها را افزایش می‌دهد.

فرمانده پلیس‌راه گیلان از وقوع سه حادثه واژگونی خودرو طی سه روز گذشته در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در این سه حادثه که در جاده‌های استان رخ داد سه نفر کشته شدند.

وی استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، خستگی، بی‌خوابی و ... را از دلایل بی‌دقتی رانندگان و واژگونی خودرو در جاده‌ها عنوان کرد.

رستگار سرعت زیاد و غیرمجاز را عامل دیگر واژگونی خودروها ذکر کرد و یادآور شد: فشار مضاعف به پدال گاز موجب واژگونی خودرو می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت مقررات رانندگی در جاده‌ها باید همواره مورد تأکید رانندگان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: افزایش واژگونی و خروج خودرو از جاده از حوادث نگران‌کننده در استان است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی برای عید سعید فطر در جاده‌های استان خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.