در ادامه تیراندازی‌های سریالی اخیر در شهر تولوز فرانسه، یک نفر عصر دیروز یکشنبه در جریان تیراندازی جدید در این شهر به ضرب گلوله به شدت مجروح شد.

تکرار سریال تیراندازی در شهر تولوز فرانسه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، بنابر اعلام یک منبع تحقیق در فرانسه، تیراندازی عصر دیروز یکشنبه در منطقه‌ای حساسی در شهر تولوز واقع در جنوب غربی فرانسه یک مجروح برجا گذاشت و طی آن یک مرد جوان 19 ساله عصر روز یکشنبه به ضرب گلوله در منطقه حساس «بلفونتین» (Bellefontaine) به شدت مجروح شد.

بنابر اعلام پلیس فرانسه، از حدود سه هفته پیش تاکنون این چهارمین تیراندازی است که در تولوز فرانسه به وقوع پیوسته است و تحقیقات در خصوص این تیراندازی و سه تیراندازی گذشته که منجر به کشته شدن 3 نفر طی روزهای 14 و 21 ژوئن و دوم ژوئیه شده، هم‌اکنون به سرویس محلی پلیس قضایی شهر تولوز ارجاع شده است اما تاکنون بازداشتی در این ارتباط صورت نگرفته است.

پیش از این نیز طی روزهای 14 و 21 ژوئن گذشته دو تیراندازی در تولوز به وقوع پیوست که در جریان آنها دو نفر کشته شدند و تحقیقات در این خصوص هم‌اکنون به واحد تحقیق پلیس فرانسه ارجاع شده است.

بنابر اعلام دپارتمان مسئول این تحقیقات، علاوه بر این تیراندازی‌ها، در روز 29 ژوئن نیز آثاری از خون و چندین پوکه فشنگ در منطقه حساس «رینری» (Reynerie) کشف شد، اما هیچ قربانی یافت نشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.