همین که در ماه گذشته کمتر کسی از گشایش های معجزه آسا و نامرئی فتح الفتوح برجام می‌پرسد و دستاوردهای «تقریبا هیچ» آن مسکوت مانده خود یک گشایش مهم برای دولت است.

 دستاورد فیش‌های نجومی برای دولت روحانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، ماجرای فیش های نجومی هر چند برای دولت و رئیس جمهور یک شوک بزرگ با انواعی از خسارت هاست اما یک گشایش بزرگ هم هست. باور نمی کنید؟ همین که در یک ماه گذشته کمتر کسی از گشایش های معجزه آسا و نامرئی فتح الفتوح برجام می پرسد و دستاورد های « تقریبا هیچ» آن مسکوت مانده خود یک گشایش مهم برای دولت است .
                                                                                                                                             

به قول معروف از این ستون به آن ستون فرج است. فعلا مطالبه رونق اقتصادی پسا برجام فراموش بشود ، لابد بعد از آن هم می شود سر و ته ماجرای فیش ها را با شگرد فرار به جلو  هم آورد ؛ مانند همین بیانیه ها و رجز خوانی های دولتی و برکناری نیم بند 6 -7 نفره و وقت کشی و انکار های بعدی  فهرست 950 تا 3 هزارنفری مدیران نجومی .                                                                                                                

یادتان نرود که در لحظه زندگی کنید و دم غنیمت شمار باشید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    1 0
    قبر دولت فریدون وخاتمی وهاشمی در ایران برای همیشه کنده شد
  • غلامرضاطیبی IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    1 0
    سوال اکنون اینجاست که چرادرطی سه سال دولت آقای روحانی این حقوق های نجومی کشف نشده است؟ اگرمربوط به دولت قبلی بوده بایددرابتدای کاراین دولت مشخص وباآن برخوردمی شدواگردراین دولت بوجودآمده که وای به زمانی که بگنددنمک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟