مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام)، از تشکیل بانک اطلاعاتی از منتخبان جشنواره ملی امام رضا (علیه السلام) خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار نقطه از دنیا تحت پوشش برنامه های دهه کرامت قرار می گیرند.

 برنامه های دهه کرامت در ۲ هزار نقطه از دنیا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، سید جواد جعفری، مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) صبح امروز (20 تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، گفت: مجموعه اتفاقات خوبی در دهه کرامت در شرف وقوع است که 2 نکته حائز اهمیت در این ایام است که در هیچ ایامی شاهد آن نیستیم.

 

وی، اتحاد نانوشته بین نهاد ها و تشکل های مردم برای برگزاری جشن های دهه کرامت را از نکات مورد اهمیت ایام دهه کرامت دانست و تاکید کرد: دهه کرامت مصداق بارزی از تعامل و اتحاد دولت و ملت است که هم دستگاه های دولتی در حال فعالیت هستند و هم مردم برای اجرای آن مشارکت دارند.

 

جعفری با بیان اینکه دهه کرامت بر 2 بال تفکر و احساسات و عواطف قرار دارد، اظهار داشت: در برنامه های دهه کرامت مراکز علمی از جمله حوزه های علمیه و دانشگاه ها در حال فعالیت هستند که در باب تفکر به منصه ظهور می رسد و از سوی دیگر صدها هنرمند نیز به تولید آثار هنری می پردازند و احساسات و عواطف را در قالب آثار هنری عرضه می کنند.

 

مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) خاطرنشان کرد: ویژگی های منحصر به فردی در ایام دهه کرامت وجود دارد که در آن بیش از 2 هزار نقطه از دنیا تحت پوشش برنامه ها دهه کرامت قرار می گیرند.

 

این مقام مسئول، از تشکیل بانک اطلاعاتی از منتخبان جشنواره ملی امام رضا (علیه السلام) خبر داد و افزود: این بانک توسط پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حال تکمیل است که در همین راستا راهبرد های شورای دهه کرامت نیز تدوین شده است که در اختیار کارگروه محتوایی قرار خواهد گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه مدار حرکت در دهه کرامت حضرت امام رضا (علیه السلام)، حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) هستند، گفت: در اطلاع رسانی هایی که صورت می گیرد، تاکید بر این است که این سه امامزاده بزرگوار به صورت محور قرار گیرند.

 

جعفری افزود: در ایام دهه کرامت مبلغین ماه با رویکرد شادی و نشاط بین مردم فعالیت خود را انجام دهند و همه دستگاه های کشوری عضو شورا به زیر مجموعه های استانی خود نیز برای اجرای همگانی برنامه ها در استان ها اهتمام داشته باشند.

 

خاطرنشان می شود، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با حضور اعضای کشوری و استانی در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.