مسئول شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با اشاره به اینکه دهه کرامت، دهه توسعه فرهنگ خاندان رسالت و دهه تحکیم پیوند با ولایت است گفت: دهه کرامت، دهه ابراز محبت به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) است.

دهه کرامت، دهه ابراز محبت به ساحت اهل بیت (ع)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، مسئول شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور امروز (20تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) برگزار شد، گفت: دهه کرامت، دهه ابراز محبت به ساحت اهل بیت (علیهم السلام) است.

 

وی با اشاره به اینکه این دهه، دهه بزرگداشت سفیران الهی در ایران اسلامی و دهه به پا خواستن مردم به احترام مهاجران الی الله است، افزود: این دهه، دهه توسعه فرهنگ خاندان رسالت و دهه تحکیم پیوند با ولایت است.

 

حجت الاسلام سلیمانی ضمن قرائت آیات 89 و 90 سوره نمل، گفت: گام اول توجه به این نکته است خداوند به ما توفیق داده است در راه اهل بیت (علیهم السلام) گام برداریم.

 

وی با تاکید بر اینکه راهی جز پیوند با اهل بیت (علیهم السلام) در جامعه کنونی وجود ندارد، اظهار داشت: اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت در راستای معرفی ائمه اطهار (علیهم السلام) به مردم گام بر می دارند.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ترویج و گسترش فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) یکی از وظایف این شورا و اعضای آن است، اضافه کرد: نهال این شورا که در سال 88 کاشته شد، امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است و باید شاهد برکات این حرکت عظیم در سطح ملی و فراملی باشیم.

 

خاطرنشان می شود، جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور با حضور اعضای کشوری و استانی در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.