مهناز خجسته نیا: مدیر ساماندهی بزرگراه آزادی از آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح شاهد خبر داد.

احداث تقاطع غیرهمسطح شاهد- بزرگراه آزادی آغاز شد

 

خطیب در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: تقاطع غیرهمسطح شاهد مطابق طرح مصوب شامل سه پل غیرهمسطح از جمله دو دوربرگردان و یک پل است.

به گفته وی، در فاز اول این پروژه احداث دو دور برگردان غیرهمسطح اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تجهیز کارگاه و حفاری برای اجرای پایه‌های پل آغاز شده است، افزود: ساخت تقاطع غیرهمسطح شاهد در بزرگراه آزادی در قالب یک برنامه زمان بندی شده یکساله در دستور کار قرار گرفته است.

این مقام مسؤول اعتبار پیش بینی شده برای اجرای دور برگردان‌های غیر همسطح این تقاطع را 14 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: اعتبار پل اصلی تقاطع غیر همسطح متعاقباً اعلام خواهد شد.

خطیب یكی از محورهای ورودی مهم شهر مشهد را بزرگراه آزادی برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت این محور با دستور شهردار و تأكید شورای اسلامی شهر مشهد 5/12 كیلومتر از این مسیر- حدفاصل سه‌راه فردوسی تا میدان قائم(عج)- در قالب طرح ویژه ای بهسازی، ساماندهی و زیباسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی این محور شامل پروژه‌های اجرای زیرساخت‌ها، هدایت آب‌های سطحی، فضای سبز و احداث کنارگذر می‌شود، افزود: پروژه‌های طرح ساماندهی بزرگراه آزادی در سه فاز حدفاصل میدان قائم(عج) تا بلوار میثاق، بلوار میثاق تا کال زرکش و کال زرکش تا سه راه فردوسی پیش بینی شده است.

وی در خصوص روكش و آسفالت محور آزادی نیز اظهار داشت: آسفالت این مسیر در چند فاز در دستور كار قرار گرفته كه فاز اول آن در سال گذشته به مساحت 112 هزار‌مترمربع انجام شده است.

به گفته وی، برای امسال نیز سه میلیارد تومان اعتبار معادل اعتبار سال گذشته تأمین شده است که با توجه به تورم سالانه پیش بینی می‌شود، امسال مساحت آسفالت کاهش یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.