در بیانیه تجمع عفاف و حجاب آمده است؛ دولت محترم با تصویب طرح ملی عفاف و حجاب در صیانت و دفاع از حریم خانواده و از بین رفتن منکرات گامی استوار در این راه بردارند.

تصویب طرح ملی عفاف و حجاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، اجتماع عظیم دفاع از حریم خانواده با شعار "من خانواده ام را دوست دارم" که صبح امروز همزمان با 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب با حضور جمع کثیری از مردم از سوی ستاد مردمی حمایت از عفاف و حجاب در میدان فلسطین برگزار شده بود با قرائت بیانیه ای به کار خود پایان داد.

متن کامل بیانیه تجمع عفاف و حجاب به شرح زیر می باشد؛

21 تیرماه یادآور شجاعت و غیرت مردان و زنانی از جنس ایمان و اراده است که به پا خواستند تا ظلمی را که بر زنان سرزمین مقدس ایران توسط رژیم دست نشانده پهلوی روا می شد از میان بردارند و با نثار جان خویش به تمامی دنیا فهماندند که ایرانی جان می دهد اما ذلت نمی پذیرد.

اکنون سال هاست از شهادت مدافعان حریم عفاف و حجاب در صحن گوهرشاد می گذرد و برماست تا با حفظ عفت و پاکدامنی خویش همچنان راه و یاد آنها را زنده نگاه داریم.

بی شک مسئله عفاف و حجاب تنها در جنس زن خلاصه نمی شود و مردان نیز با پاسداری از حریم خانواده خود نقش مهم و تاثیرگذاری در این عرصه دارند. به یقین مرد مسلمان و متعهد هرگز نمی پسندد که ناموس او در معرض دید نامحرمان قرار بگیرد و شکار نگاه های حرام شود و زن مسلمان ایرانی که عفت و پاکدامنی خویش را از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به ارث برده هرگز اجازه نمی دهد تا بزک کرده در معرض دید نامحرم قرار بگیرد.

بی تردید اکنون که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در دشمنی با انقلاب و آرمان های والای معمار کبیر آن نتوانسته اند با توطئه های نظامی و تحریم و طرح های ضد اقتصادی به آرزوهای خبیث خود برای براندازی این نظام ولایی دست یابند روی به تهاجم وسیع فرهنگی آورده و راه های مختلفی را آزموده که با ایستادگی و هوشیاری ملت شریف ایران یکی پس از دیگری نقش بر آب شده اما باید بدانیم که دشمن همیشه دشمن است و لحظه ای برای رسیدن به اهداف پلید خود از هیچ دسیسه ای دست نخواهد کشید.

از این رو شاهدیم که اساسی ترین رکن جامعه یعنی بنیاد خانواده را هدف تهاجم خود قرار داده و با ترویج اباحه گری و بدحجابی سعی می کند تا سبک زندگی غلط و شکست خورده غربی و آمریکایی را رواج دهند و متاسفانه با ورود بی رویه لباس های نامتعارف و گسترش آن در تمامی سطوح جامعه به خصوص مدارس و دانشگاه ها و محافل فرهنگی و هنری دیده می شود که موجب رنجش آحاد مردم مسلمان و با غیرت شده و امیدواریم هرچه سریع تر با حرکتی انقلابی برای این معضل نیز تدبیری اندیشیده شود و ارزش های اخلاقی احیا و حفظ کنند و دولت محترم با تصویب طرح ملی عفاف و حجاب در صیانت و دفاع از حریم خانواده و از بین رفتن منکرات گامی استوار در این راه بردارند.

ما مدافعان حریم خانواده که با شعار "من خانواده ام را دوست دارم" در اعتراض با مظاهر خلاف عفت در هفته عفاف و حجاب گردهم جمع شده و اعلام می کنیم که حرکت خود را تنها در این هفته محدود نخواهیم کرد و با مطالبه گری طرح ملی عفاف و حجاب از مسئولان جهاد خود را ادامه خواهیم داد و مطمئنیم این امر یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب است و با یک یا دو تجمع و کنفرانس و سمینار محقق نخواهد شد و با همین رویکرد از همه دست اندرکاران خواهیم خواست که با ما همراه شوند تا جامعه ای سالم و به دور از هرگونه تهدید فرهنگی داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.