رئیس بخش تجاری صندوق ضمانت صادرات انگلیس با اشاره به امضای یادداشت تفاهم تامین مالی طرحهای وزارت نیرو ایران در حوزه آب و انرژی با این صندوق در لندن، گفت: ظرفیتهای اقتصادی بسیاری در مقابل ٢ کشور وجود دارد.

 ظرفیتهای اقتصادی زیادی برای ایران و انگلیس وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، گوردون ولش، رئیس بخش تجاری صندوق ضمانت صادرات انگلیس به همکاریهای ایران و انگلیس در بخش انرژی اشاره کرد و گفت: این لحظه مهمی برای دو کشور است، دیدار با وزیر نیروی ایران برای من بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: آینده روابط دو کشور بسیار خوب است، البته برخی فکر می‌کردند که به سرعت می‌توانیم فعالیتهای خود را آغاز کنیم، اما تعریف اولویتها زمان بر خواهد بود، روند کارها باید بصورت طبیعی طی شود.

ولش ادامه داد: با این حال ما از مجموع اتفاقهایی که تاکنون رخ داده راضی هستیم و مشتاقیم که این رابطه توسعه پیدا کند.

رئیس بخش تجاری صندوق ضمانت صادرات انگلیس تصریح کرد: ما فعالیتهای اقتصادی زیادی را پیش رو خواهیم داشت، اما باید مکانیسمهای دقیق آن را تعریف کنیم.

یادداشت تفاهم تامین مالی طرحهای وزارت نیرو در حوزه آب و انرژی، دیشب، (سه‌شنبه، ٢٢ تیرماه) طی مراسمی از سوی نمایندگان این وزارتخانه و موسسه صندوق ضمانت صادرات انگلیس با حضور حمید چیت چیان، وزیر نیرو، کاردار جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مقامهای انگلیسی در لندن امضا شد.

این یادداشت تفاهم از سوی بهرام طاهری، مشاور ارشد وزیر نیرو و مدیرکل دفتر محیط زیست، ایمنی، بهداشت و امور اجتماعی وزارت نیرو و کوردون جی ولش، معاون بخش تجارت موسسه صندوق ضمانت صادرات انگلیس در محل سفارت ایران در لندن امضا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.