قدس آنلاین - گیلان - مهرناز زمین افشان:رضا عطاران، بازیگر محبوب سینما، علی سرتیپی، تهیه‌کننده و مالک جدید سینما انقلاب و رضا زارعی، نائب رییس انجمن تهیه‌کنندگان سینما میهمان شهردار رشت بودند.

به مردم رشت به خاطر پیاده‌راه تبریک می‌گویم

دکتر سیدمحمدعلی ثابت قدم در این دیدار که با حضور مظفر نیکومنش نودهی، رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی ، دکتر رضا رسولی، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر  و دکتر پیشگر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد گفت: اقتصاد مبتنی بر فرهنگ‌ و آثار هنری اقتصاد در شهر رشت باید بیش از پیش رایج شود و کارگردانان‌، بازیگران و سرمایه‌گذاران در حوزه هنر، پایه‌ای برای ایجاد بهینه این اتفاق هستند.

شهردار رشت در ادامه گفت: آقای سرتیپی به عنوان تهیه‌کننده فیلم‌، در راه‌اندازی و بهره‌برداری از سالن‌های سینما در سطح کشور مطرح هستند. توسعه‌ی فضای تجاری‌ و هنری مبتنی بر راه‌اندازی سالن‌های سینما‌، و در این مورد سینما انقلاب که در مالکیت ایشان است، در برنامه‌های آینده ما خواهد بود. 

ثابت قدم افزود: استفاده از ظرفیت‌ و اقتصاد هنرمندان داخلی حلقه ارتباطی لازم را برای بهینه کردن فضا فراهم می‌کند و این یکی از دلایلی است که از بین کلان‌شهر‌های ایران، رشت را برای انجام فعالیت‌های هنری انتخاب کردند.

در ادامه علی سرتیپی، تهیه‌کننده برجسته سینما و مالک سینما انقلاب گفت: من علاوه بر تهیه‌کنندگی، پخش‌کننده فیلم و مالک سینما هم هستم. و مالکیت مجتمع بزرگ سینمایی کوروش را در تهران که ۲۰ درصد از فروش کل کشور را شامل می‌شود، در اختیار دارم‌ و تصمیم دارم سینما انقلاب را با همکاری دکتر ثابت قدم و همکاران‌شان که نگاه ویژه به هنر دارند، راه‌اندازی کنم .‌

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.