احمدی نژاد این بار شهرستان ملارد را برای سخنرانی انتخاب کرد، اتفاقی که مثل همیشه حواشی متفاوتی را به دنبال داشت.

"دیاثت سیاسی" در حاشیه سخنرانی /حواشی سخنرانی احمدی نژاد در ملارد  + تصاویر
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور سابق عصر امروز(24تیر)، شهرستان ملارد کرج را برای سخنرانی انتخاب کرد. همان جایی که 3 ماه پیش، مخالفت هایی برای حضور رئیس دولت های نهم و دهم صورت گرفت و جلوی ورود وی به ملارد گرفته شد.
 
 
به ادعای برخی رسانه ها، سخنرانی این روزهای احمدی نژاد که پس از انتخابات مجلس، با تناوب بیشتری دنبال می شود، در حقیقت میتینگ های زودهنگام انتخاباتی برای خرداد 96 است. اطرافیان احمدی نژاد اما "تبیین اندیشه های امام" را هدف این سخنرانی ها می دانند. 
حاشیه ها این بار هم مانند همیشه از قبل از سخنرانی احمدی نژاد شروع به کار کردند. 
 
 
*جمعیت قابل توجهی روبه روی مسجد خامس آل ابا(محل سخنرانی احمدی نژاد) تجمع کرده بود. پوسترهای اختصاصی سخنرانی احمدی نژاد، دست به دست می شد.
 
 
* مردی که بلند فریاد می زد: "من از قم آمده ام"، تعدادی برگه در دستش بود که میان مردم پخش می کرد. در برگه  اظهارات آیت الله جوادی آملی مبنی بر "نفوذ دشمن و دیاثت سیاسی"، آورده  شده بود. 
 
 
* برخلاف سخنرانی های قبلی احمدی نژاد، صندوق دریافت نامه تعبیه نشده بود اما با این حال خانم مسنی در میان جمعیت مدام از این و آن سوال می کرد که آیا نامه هم می توانیم بنویسیم؟
 
 
*در داخل شبستان مسجد، گوش تا گوش نشسته بودند. قرار بود سخنرانی احمدی نژاد ساعت 18اغاز شود اما تاخیر در حضور باعث شده بود تا فردی در مقام سخنرانی قرار بگیرد و درباره استکبارستیزی و رژیم آل سعود، صحبت و همچنین در رثای شهدای مدافع حرم مدیحه سرایی کند. مردم هم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر منافق همراهی می کردند.
* طبق این گزارش؛ تعدادی از حاضرین قبل از ورود رئیس جمهور سابق تمرین برای فرستادن شعار می کردند که یکی از این شعارها " یوزارسیف زمانه خوشامد خوشامد" بود.
* مردم به خاموش شدن تلویزیون شهری که قرار بود سخنرانی را پخش کند، معترض بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آلوبالو IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 1
    وای به مردمی که به دنبال نجات گر می گردند و در وجود خود چیزی جستجو نمی کنند آن هم چه نجات گری ؟
  • حامد IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    1 0
    احمدی نژاد زود بیا.ملت منتظرن.مردم و کارمندان له شدن زیر گرانی و بی پولی.