ارتش سوریه مرحله دوم قطع راه‌های امدارسانی به تروریستها در حلب را آغاز کرد.

حلب؛ مرحله دوم قطع راه‌های امدادرسانی به تروریستها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ارتش سوریه مرحله اول عملیات نظامی گسترده خود در حومه شمالی حلب را بعد از قطع راههای امدادرسانی به تروریستهایی که از سمت شمال شرقی این شهر سرازیر می‌شدند به پایان رساند.

بر اساس این گزارش، مرحله دوم این عملیات شامل قطع راههای امدادرسانی از سمت شمال غربی حلب، جداسازی کامل جبهه بنی زید از کارگاههای اللیرمون و محاصره شهر حلب است.

ارتش سوریه عملیات نظامی سریعی از اطراف کارگاههای اللیرمون آغاز کرد و دو ساختمان استراتژیک مشرف بر فلکه اللیرمون را به کنترل خود در آورد. این دستاورد به ارتش سوریه این امکان را می‌دهد که جاده ارتباطی الکاستیلو به سمت بنی زید پایگاه اصلی تروریستها در شمال شهر حلب و محل شلیک خمپاره‌های موشکی به سمت اهالی شهر را در تیررس خود داشته باشد.

کنترل ارتش سوریه بر مزارع الملاح جنوبی و شرقی که چند روز پیش به وقوع پیوست در قطع راههای امدارسانی از محلات شمال شرقی حلب نقش داشت. اما همچنان برخی از خطوط امدادرسانی از سمت شمال غربی تحت کنترل گروههای تروریستی است.

همزمان با این پیشروی، ارتش سوریه تحرکات تروریستها به سمت شهر حلب از سمت شمال این شهر را رصد و هرگونه تلاش تروریستها برای نفوذ یا یافتن راهی جایگزین به جای الکاستیلو را خنثی می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.