قدس آنلاین: رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۷۰ درصد واحدهای صنعتی استان امکان اتصال به تصفیه خانه را دارند و پس آب حاصل از آن برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

۷۰ درصد واحدهای صنعتی خراسان رضوی امکان اتصال به تصفیه خانه را دارند

به گزارش قدس آنلاین، مسعود اصغریان ظهر امروز در نشستی خبری که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد، اظهار داشت: شرکت ما یک سازمان توسعه محور است که به دنبال ایجاد شهرک‌های صنعتی است که به محض اینکه به بهره برداری برسند به خود واحدهای صنعتی واگذار می‌شود.
وی افزود: در مجموع 45 شهرک و ناحیه صنعتی در تمامی شهرستان‌های استان داریم که تا به امروز 17 شهرک را به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی واگذار کردیم.
اصغریان با اشاره به اینکه مساحت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی 8400 هکتار است، گفت: در غرب مشهد امکان توسعه شهرک صنعتی وجود ندارد بنابراین به‌دنبال توسعه سایر محورهای شهرک‌های صنعتی نظیر شهرک شهید مطهری در فریمان هستیم.
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به تاکنون 3712 قرارداد با واحدهای صنعتی به امضا رسیده گفت: از این تعداد 2260 واحد در شهرک‌های صنعتی به بهره برداری رسیده‌اند که براساس سیاست کلی دولت برای کاهش آلایندگی این شهرک‌ها، متعهد به ایجاد 25درصد فضای سبز در شهرک‌ها هستیم که 10 درصد برعهده واحدهای صنعتی است.
اصغریان درباره برنامه‌های واگذار شده به این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: افزود:  درصدد هستیم تا پایان امسال، 95 طرح نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد را بهره برداری رسانده، 48 واحد متوسط نیمه تعطیل را به عرصه تولید بازگردانده و 429 طرح کوچک را که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند را پس از عارضه یابی برای دریافت سرمایه در گردش به بانک‌ها معرفی کنیم.
وی بیان کرد: 70 درصد واحدهای صنعتی استان امکان اتصال به تصفیه خانه را دارند و پس آب حاصل از آن برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.