قدس آنلاین - ایلام: فرمانده انتظامي استان ایلام گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان به صورت مستمر و مداوم اجرا می شود.

استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار نورعلی یاری در آغاز اجرای برنامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متأسفانه امروز پديده شوم بدحجابي و بي‌حجابي در جامعه اسلامي به يک ناهنجاري جدي تبدیل شده است، اظهارداشت: يکي از موضوعات مبنايي و محوري که در جامعه اسلامي ما مورد تأکيد مقام معظم رهبري است موضوع تقويت ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي است و همه بايد در راه تحقق آن تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان به صورت مستمر و مداوم اجرا می شود، افزود: موضوعات مختلف و مزاحمت‌ها در برخي از معابر مرکزي شهر ايلام، مراکز تفريحگاه‌ها و تفرجگاهي در مراکز خريد و پاساژ‌هاي استان ايلام به چشم مي‌خورد و متأسفانه اين موضوع سبب ناهنجاري هاي اجتماعي در استان ايلام شده است، افزود: بنده به عنوان فرزند اين ديار مقدس و شهيدپرور به مزاحمان نواميس مردم و آنهايي که به انواع مختلف براي مردم ايجاد مزاحمت مي‌کنند هشدار مي‌دهم، به طور جدي با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان ایلام با تأکید بر اینکه مصوبات کاغذي جلسات دردي را دوا نمي‌کند، بیان داشت: همه دستگاه‌هاي فرهنگي استان ايلام بایستی در عرصه مقابله با ناهنجاري‌ها وارد شده و مسؤولان اين حوزه ها تنها به جلسات و مصوبات کاغذی اکتفا نکرده، بلکه به طور عملي وارد اين عرصه شوند.

سردار نورعلی یاری با بیان این مطلب که مردم عزيز و متدين استان هم مي توانند پليس و دستگاه هاي فرهنگي را در اين موضوع همراهي کنند، خاطرنشان ساخت: مردم شهيدپرور و متدين و فرهنگي استان ايلام که در دوران دفاع مقدس امتحان خود را به درستي پس داده اند با کنترل فرزندان خود در اين عرصه خطير بيش از گذشته تلاش کنند و بايد همه دست به دست هم داده تا با آلوده‌کنندگان فضاي امن استان ايلام برخوردي جدي و قاطع صورت گيرد.

وی به لزوم تعامل و همکاري مردم استان ايلام با پليس در برخورد با هنجارشکنان اشاره کرد و افزود: با تلاش‌هاي مردم و مسؤولان امر قطعاً جامعه‌‌اي عاري از زشتي‌ها و پلشتي‌ها در استان ايلام رقم خواهد خورد تا مردم احساس آرامش و امنيت بيشتري داشته و براي فرزندان خود نگراني نداشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.