قدس آنلاین- بیرجند- محمد قربانی: استاندار خراسان جنوبی دراحکامی جداگانه ای، سرپرست فرمانداری های شهرستانهای خوسف ، فردوس وبشرویه را منصوب کرد

سرپرست  فرمانداری های خوسف ،فردوس وبشرویه منصوب شدند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی در حکمی علیرضا فاطمی بخشدار مرکزی شهرستان خوسف را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف منصوب کرد.

وی همچنین حسین اسماعیلی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان فردوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس و حسین مرادی معاون فرمانداری بشرویه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه  معرفی کرد.

استاندار خراسان جنوبی در این احکام اظهار امیدواری شده است، بتوانند باتوکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشند.

پرویزی آورده است: تغییرات انجام شده در راستای اجرای مکاتبات وزارت محترم کشور در سال ۹۴ و ۹۵ بوده که به زمان انتصاب استاندار جدید ختم شده و به صورت موقت تا انتصاب فرمانداران جدید عهده دار مسئولیت خواهند بود.در این احکام از خدمات فرمانداران سابق نیز تقدیر و تشکر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.