مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای طرح‌های ویژه دهه کرامت دراین استان خبرداد و گفت: در هفته کرامت تعداد ۱۰ طرح در سطح استان اجرایی می‌شود.

  طرح‌های ویژه دهه کرامت در استان سمنان اجرایی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، محمدرضا سوقندی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت جشن های دهه کرامت استان سمنان به برنامه‌ها و طرح‌های ویژه دهه کرامت اشاره کرد و اظهارداشت: جشن زیر سایه خورشید، جشنواره امام رضا(ع)، نهادینه کردن برنامه های دهه کرامت در تقویم فرهنگی برخی از برنامه های این دهه به شمار می‌روند.

وی استفاده از ظرفیت مساجد، تبلیغ و ترویج،، مسابقات فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت احسان و نیکوکاری جامعه را از دیگر برنامه‌ها و طرح‌های این دهه عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت همکاری تمامی دستگاههای اجرائی تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد که دستگاههای فرهنگی در این زمینه همکاری کرده و راهکار ارائه دهند.

سوقندی با اشاره به ضرورت استفاده مناسب از این دهه گفت: در برنامه‌ها و همچنین طرح ها به ترویج معارف دینی پرداخت.

وی با اشاره به قرارداشتن استان سمنان در مسیر مسافران حرم رضوی گفت: می توان این فرصت را غنیمت شمرده و برنامه های دهه کرامت را طوری برنامه ریزی کرد که این مسافران نیز بهره لازم را ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه و اصحاب فرهنگ و هنر در امر اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: رسانه های استان سمنان نیزبرای این ایام برنامه ریزی لازم را داشته و به جریان سازی محتوایی توجه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.