قدس آنلاین- تبریز: رئیس هیات اسکواش آذربایجان‌شرقی از تلاش برای ارتقای جایگاه این ورزش در استان خبر داد و گفت: با تمام توان در راستای توسعه ورزش اسکواش تلاش می‌کنیم.

 رشد ورزش اسکواش با آماده‌سازی زیرساخت‌ها در آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز محمدحسین حسن‌زاده ظهر امروز در جلسه مشترک با معاون بانوان سازمان ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هدفگذاری اصلی و اساسی برای تحقق این موضوع، آماده سازی زیرساخت‌ها برای رشد و شکوفایی استعدادها در زمینه ورزش اسکواش است.

وی افزود: کمبود امکانات سخت افزاری، کمبود کادر فنی و شناخت کم جامعه از اسکواش بزرگ‌ترین مشکلات پیش رو برای توسعه و گرایش به سمت این ورزش است.

حسن‌زاده ادامه داد: به همین جهت در صدد ایجاد امکانات و شرایطی برای جذب عموم مردم استان به سمت این ورزش هستیم که در این بین اقدامات قابل توجهی نیز انجام یافته است.

رئیس هیات اسکواش آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخی از این اقدامات، گفت: ایجاد اولین زمین بازی روباز اسکواش در تبریز گامی برای فرهنگ‌سازی این ورزش خواهد بود.

وی افزود: طبق مصوبه شورای محترم شهر تبریز و با پیش‌بینی در بودجه منطقه دو شهرداری امسال شاهد آغاز ساخت سالن سه کورته استاندارد خواهیم بود.

حسن‌زاده در ادامه صحبت‌های خود ضمن تشکر از حمایت‌های معنوی معاونت بانوان سازمان ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، به آمادگی این هیات برای توسعه ورزش اسکواش خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.