در آستانه موج دوم سفرهاي تابستاني جلسه هماهنگي طرح تشديد نظارت و بازرسي از تاسيسات گردشگري خراسان رضوي با حضور مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان وجمعي از مديران و مسئولان ديگر دستگاه ها از جمله فرماندارمشهد برگزار شد.

جلسه هماهنگي طرح تشديد نظارت و بازرسي از تاسيسات گردشگري خراسان رضوي برگزار شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي، در اين جلسه كه در يكي از تاسيسات گردشگري مشهد برگزار شد، حسين زارع صفت مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: مشهد تابلوي گردشگري استان خراسان رضوي است و بايستي همكاري هاي بين بخش هاي دولتي و خصوصي با هدف افزايش كيفيت ارائه خدمات به گردشگران و زائران افزايش يابد.
وي افزود: در اين خصوص بايد جلسات تبادل نظر بيشتر شود و با هماهنگي بيشتر نظارت بر تاسيسات گردشگري استان پيگيري گردد.
وي گفت: بازرسي هاي مشترك يكي از مسائلي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد و فعاليت دفاتر غير مجاز خدمات مسافرتي و نيز ديگر تخلفات حوزه گردشگري است كه بايد با جديت بيشتري توجه و پيگيري شود.
زارع صفت در ادامه با ببيان اينكه زائران امام رضا (ع) شايسته بهترين خدمت هستند افزود: يكي از موضوعاتي كه بايد مورد توجه قرار گيرد راهنمايي مطلوب زائران و آشناكردن آنان با جاذبه هاي گردشگري و اماكن فرهنگي – تاريخي استان خراسان رضوي و خصوصا شهر مقدس مشهد است كه دراين ارتباط راهنمايان گردشگري نقش بسزايي دارند.
مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در ادامه گفت: تمهيدات لازم براي ميزباني شايسته از زائران و گردشگران در آغاز موج دوم سفرهاي تابستاني فراهم شده و مشهد آمادگي كامل براي ميزباني از گردشگران و زائران را در تابستان دارد.
در اين نشست هم چنين فرماندار مشهد نيز در سخناني از اعلام آمادگي فرمانداري براي ميزباني و ارائه خدمات به گردشگران و زائران خبر داد و گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه روزي آمادگي پاسخگويي به مسافران را دارد.
وي افزود: مجموعه فرمانداري مشهد آمادگي كامل براي ارائه خدمات شايسته به زائران و گردشگران را دارد و در اين خصوص با همكاري بخش دولتي و خصوصي ميزباني شايسته اي از زائران امام رضا (ع) به عمل خواهد آمد.
رضا منصوري خاطر نشان كرد: خوشبختانه در اين خصوص همكاري و هماهنگي مناسبي بين دستگاه هاي عضو ستاد خدمات سفر مشهد وجود دارد كه اين هماهنگي مطلوب مي تواند در ارائه خدمات شايسته به زائران تاثير گذار باشد.
يادآور مي شود، در اين جلسه همچنين سرهنگ منصوری رئيس پليس اماكن استان خراسان رضوی، شاپور مقدم نماينده دانشگاه علوم پزشكي، كريمي نماينده تعزيرات و ... به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات و تشريح برنامه هاي دستگاه متبوع خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.