قدس آنلاین- بیرجند- محمد قربانی: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۶۸ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین در استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کشف بیش  از۲۶۸ کیلو گرم هروئین درخراسان جنوبی

به گزارش  قدس آنلاین از بیرجند،مجید شجاع ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 2 عملیات در 24 ساعت گذشته 248 کیلو مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

وی درباره اولین عملیات گفت: با دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تردد کاروان موتوری اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر 3 اکیپ رزمی و 2 اکیپ پوششی از یگان تکاوری 102 دیهوک به محل‌های تردد احتمالی اشرار اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران با مشاهده یک دستگاه خودروی تریلی که از جاده آسفالته خارج و به صورت چراغ خاموش وارد جاده خاکی شد و به سمت محورهای کویری در حرکت بود مشکوک می‌شوند که بعد از تعقیب و توقف آن در بازرسی خودرو 260 بسته هروئین به وزن 265 کیلوگرم کشف شد.

شجاع خاطرنشان کرد: علاوه بر این 3 کیلو و 400 گرم هروئین فشرده در یک عملیات در نهبندان از یک دستگاه اتوبوس در شهرستان نهبندان کشف شد.

وی گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی سهل‌آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور نهبندان به بیرجند به یک دستگاه خودروی اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: خودروی متوقف شده توسط مأموران بازرسی شد که در بازرسی از خودرو 3 کیلو و 400 گرم هروئین فشرده که در قالب 14 بسته به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.