گروه رسانه‌ای وابسته به ویژه‌خواران برای تحریف افکار عمومی از رانت‌خواری تحصیلی «حسین فریدون» به تقلا افتاده است، تارنمای اینترنتی مجلس موسوم به خانه ملت از این ویژه‌خواری برادر رئیس‌جمهور حمایت کرد.

حمایت خانه ملت از تحصیل توصیه‌ای «حسین فریدون» + سند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، انتشار خبری مبنی بر تحصیل سفارشی «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور با بازتاب گسترد‌ه‌ای در محافل سیاسی - مطبوعاتی روبه‌رو شده است.

بر پایه این گزارش، سازمان‌ سنجش،‌ دانشگاه‌ شهید بهشتی، کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی، و... در واکنش به این خبر، اطلاعات تازه‌ای را از شیوه تحصیل سفارشی برادر رئیس‌جمهور منتشر کرده‌اند.

سایت رسمی مجلس موسوم به خانه ملت از ویژه‌خواری دستیار و بردار رئیس‌جمهور حمایت کرده است

 

در همین حال، گروه رسانه‌ای وابسته به ویژه‌خواران برای تحریف افکار عمومی و کاهش دامنه انتقادات از رانت‌خواری «حسین فریدون» به تقلا افتاده است.

تارنمای رسمی مجلس شورای اسلامی، موسوم به خانه ملت در تماس با برخی از حامیان دولت راستگویان! با انتشار خبری کوشید تا اخبار منتشره مبنی بر پیگیری ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره خبر رانت‌خواری «حسین فریدون»، برادر رئیس‌جمهور را تکذیب کند.

عملکرد گذشته این تارنمای اینترنتی نیز واکنش‌هایی را در سطح نمایندگان ادوار گذشته مجلس برانگیخته بود.

تارنمای اینترنتی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد خود مدعی است که به عنوان رسانه قوه قانونگذاری به تولید و انتشار اخبار مرتبط به مجلس شورای اسلامی می‌پردازد! با این حال واکنش شتاب‌زده دست‌اندرکاران این تارنمای اینترنتی در حمایت از رانت‌خواری «حسین فریدون» تأمل‌‌برانگیز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    0 0
    اکبر هاشمی و برادرش محمد هاشمی محمد خاتمی و برادرش محمد رضا خاتمی محمود احمدی نژاد و برادرش داوود احمدی نژاد و حالا حسن روحانی و برادرش حسین فریدون لطفا از این پس برای انتخابات ریاست جمهوری حتمن با برادرتان عکس مشترک بگذارید این جوری خیال ملت راحت تر خواهد بود ...