قدس آنلاین: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: فراگیر کردن مبارزه و مقابله با مواد مخدر، رویکردی مثبت است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

مقابله با مواد مخدر به فراموشی سپرده نشود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در چهارمین کمیته مشارکت های مردمی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت:موضوع مبارزه با مواد مخدر همیشه باید دغدغه ای برای دستگاه ها و مسوولان و خانواده ها و مردم باشد و در این مسیر استمرار و اجرای مداوم برنامه های مبارزه و مقابله با مواد مخدر بسیار مهم است.

وی افزود: در مسیر مبارزه، تنها نباید به برگزاری همایش های مبارزه با مواد مخدر آنهم تنها در همان سالروز این موضوع اکتفا کرد بلکه برای ما بازخورد این همایش و کیفیت و مفید بودن آن در طول ایام سال حائز اهمیت است.
نوروزیان همچنین بر نقش مهم گروه های نمایشی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد:می توان از ظرفیت گروه های نمایشی و تئاترها در مکان های عمومی در راستای مبارزه با مواد مخدر بهره گرفت و این کمیته می تواند با همکاری سایر کمیته های مرتبط هنرمندان این حوزه را شناسایی و ساماندهی کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی و کمیته های این کارگروه را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد:با وجود این همکاری های مطلوب، تاکید ما بهره گیری از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد و تقویت این سازمانها در جهت مبارزه با مواد مخدر است.
نوروزیان ادامه داد:می توان سازمانهای مردم نهاد در شهرستانها را نیز در این حوزه فعال کرد.

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.