قدس ‌آنلاین- بیرجند- حمید قربانی: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به تکمیل شبکه ‌آب مسکن مهر بیرجند گفت:اجرای شبکه آب در۱۴۶۲ واحد مسکن‌های مهر دادگستری، بهزیستی، ۰۴ ارتش و بخشی از پروژه کویرتایر بیرجند توسط پیمانکار به طول ۴ کیلومتر بعد از سه ماه به پایان رسید.

۱۴۶۲ واحد مسکن مهر بیرجند از نعمت ‌آب آشامیدنی برخوردار شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین دربیرجند، مهدی هاشمی مقدم در ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت:تمامی تقاطی که توسط مسکن و شهرسازی به این شرکت اعلام شده بود هم اکنون از شبکه آب شهری برخوردار است و در این زمینه شبکه آب مسکن مهر بیرجند تکمیل شد.

وی افزود: طبق لیستی که اداره‌کل مسکن و شهرسازی در اختیار این شرکت قرار داده شبکه آب شهرهای بیرجند، مود، فردوس، خضری دشت‌بیاض و نیمبلوک به اتمام رسد و هم اکنون تمامی پروژه‌های مسکن مهر این شهرها به شبکه آب شهری متصل است.

وی با اشاره به حجم سنگین این پروژه‌ها در بیرجند گفت: با اجرای شبکه آب در مسکن‌های مهر دادگستری، بهزیستی، 04 ارتش و بخشی از پروژه کویرتایر توسط پیمانکار به طول 4 کیلومتر پروژه توسعه شبکه آب به مسکن‌های مهر در شهر بیرجند بعد از سه ماه به پایان رسید.

هاشمی مقدم بیان کرد: در این پروژه تعداد 160 واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر دادگستری، 252 واحد از بهزیستی و 798 واحد از 04 ارتش و 52 واحد از کویرتایر و در مجموع تعداد هزار و 200 واحد مسکونی از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین پروژه آبرسانی مسکن مهر شهر مود نیز با اعتباری حدود 550 میلیون ریال و برخورداری تعداد 85 واحد مسکونی در مدت دو ماه به پایان رسید.

وی همچنین از اتمام عملیات اصلاح شبکه آب در شهر خوسف خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش تعداد اتفاقات، پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر ادارات شهرستان خوسف و اخذ مجوزهای حفاری، اصلاح شبکه توزیع آب شهر خوسف آغاز و پس از مدت یک ماه به متراژ هزار و 265 متر به پایان رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.