قدس ‌آنلاین- بیرجند- حمیدقربانی : فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف یک دستگاه اتوبوس با ۱۰۰ میلیون کالای قاچاق در استان خبر داد.

توقیف اتوبوس با ۱۰۰میلیون ریال کالای قاچاق  درخراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، مجید شجاع  درجمع اصحاب رسانه استان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: این کالاها از یک دستگاه اتوبوس که از سیستان و بلوچستان عازم خراسان رضوی بود کشف شد.

وی افزود:روز گذشته مأموران ایست و بازرسی سهل‌آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از سیستان و بلوچستان عازم خراسان رضوی بود مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

شجاع تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار 240 کیلوگرم برنج خارجی و 57 کیلوگرم پارچه که فاقد هر گونه مجوز گمرکی بود کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 100 میلیون ریال برآورد کردند.

فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اجرای این گونه طرح‌ها گفت: یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا با هدف رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمیته همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.