قدس آنلاین- تبریز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین موضوع سال است، گفت: ۸۷ شرکت دانش بنیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان درمنطقه ویژه فناوری ربع رشیدی فعالیت می کنند.

  فعالیت ۸۷ شرکت دانش‌بنیان استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی نواداد روز چهارشنبه در چهل و ششمین گردهمایی معاونان پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور، اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی به عنوان منطقه ویژه فناوری معرفی شده و این منطقه ماموریت تحقق اقتصاد مقاومتی دانش بنیان را بر عهده دارد.

وی همچنین با اشاره به این که استان آذربایجان شرقی دبیر ستاد انرژی های تجدید پذیر کشور است، افزود: استان های آذربایجان شرقی، کرمان و لرستان هم پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی شدند تا اقتصاد مقاومتی دانش بنیان به صورت جدی پی گیری شود .
نواداد گفت: تاکنون سه دوره نمایشگاه در حوزه فعالیت های دانش بنیان در استان برگزار شده که در دوره سوم 937 شرکت ثبت نام و 125 شرکت توانستند در این نمایشگاه مشتری پیدا کنند.
وی افزود: چهارمین دوره این نمایشگاه هم امسال در تبریز برگزار می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به این که سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از موفق ترین سازمان های کشور است، گفت: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان دارای سطح بالایی بوده و با رقبای خارجی رقابت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.