نماینده مردم ماهشهر گفت: به کنگره و پارلمان آمریکا توصیه می کنم به جای سیاست های جنگ افروزانه و توسعه بی عدالتی اجتماعی و نسل کشی های گسترده در منطقه به بهانه های واهی به فکر مردم بخت برگشته کشور خودتان باشید و به عنوان کشور مدعی حقوق بشر سرمایه های آن ها را در جهت تدوین قوانین ضد بشری حیف و میل نکنید.

انتقاد نماینده ماهشهر در مجلس از سیاست های کنگره آمریکا/ قدردانی از برخورد قوا با مساله حقوق های نامتعارف

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی گلمرادی در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود افزود: به عنوان نماینده ملت اعتراض خود را نسبت به رفتار دوگانه سازمان ملل و اظهارات غیر منطقی و زشت بان کی مون که البته شایسته فلسفه وجودی این سازمان ضد ملل و ضد اتحاد درخصوص آزمایش موشک های بالستیک و ارتباط آن با برجام است، ابراز می کنم.
این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: رییس جمهور آمریکا نیز بداند ملت بزرگ ایران اسلامی هیچ گاه به شما اعتماد نداشته و نخواهد داشت؛ لذا نظر شما برای ملت ایران هیچ ارزشی نداشته است.
وی گفت: ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران با تاسی از تفکرات انقلابی اسلامی معمار بزرگ انقلاب و تحت رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری بدون هرگونه نگرانی از وجود ناوجود شما در مسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به حیات با ثبات خود ادامه خواهد داد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین با بیان اینکه اختلاف طبقاتی در حقوق کارگران وکارکنان حکایت از بی تدبیری و بی عدالتی دارد، افزود: قطب تجارت و صنعت کشور از حداقل امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند نیست. 
گلمرادی تاکید کرد: وجود بیکاری در کشور بیانگر بی برنامگی است و کشوری با این همه ظرفیت شایسته این همه بیکاری نیست، خوب می دانید آموزش و پرورش اساس حل همه مشکلات است، بی برنامگی در احصاء حقوق و معیشت معلمان از چیزدیگری حکایت می کند.
وی در عین حال با یادآوری مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: کشته شدن ده ها نفر در جاده هندیجان به ماهشهر آن هم در شهری با سه هزار جمعیت، خدمت یعنی خیانت به مردمان این حوزه، لذا باید توجه کرده و به این بی مسئولیتی خاتمه دهید.
نماینده مردم ماهشهر در مجلس دهم ادامه داد: به چه کسی باید تذکر داد قطب تجارت و صنعت کشور از حداقل امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند نیست، درمانگاه ها به علت کمبود متخصص و امکانات مشابه کشتارگاه هستند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تشکر از برنامه ریزی و برخورد قاطع قوای سه گانه با مساله حقوق های نامتعارف گفت: شرم باد بر کسانی که 70 میلیون حقوق می گیرند اما در اینجا یک نفر با گرمای 50 درجه فقط یک میلیون حقوق می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.