قدس آنلاین –اراک : فرماندار محلات گفت: درنظر داریم به افرادی که به صورت داوطلبانه اقدام به تحویل قلیان‌های خود کنند، البسه ورزشی و یا بلیت‌های اماکن ورزشی تحویل دهیم.

قلیان‌های خودرا تحویل دهید البسه ورزشی یا بلیت‌ اماکن ورزشی تحویل بگیرید

فرماندار محلات با اشاره به طرح‌های درنظر گرفته شده در راستای ایجاد سلامت اجتماعی گفت: یک موسسه فرهنگی در تهران توسط چندتن از جوانان محلات برپا گردیده و این موسسه به دنبال دریافت مجوز در راستای صرف مقداری از دست‌آورد خودش برای منطقه پایین محلات است، از جمله اقدامات مدنظر این موسسه می‌توان به مهارت آموزی به جوانان و ارتقاع تحصیلی برای رده‌های سنی نوجوان و کودکان اشاره داشت.

فرماندار محلات افزود: درنظر داریم به افرادی که  به صورت داوطلبانه اقدام به تحویل قلیان‌های خود کنند، البسه ورزشی و یا بلیت‌های اماکن ورزشی تحویل دهیم. که این امر نیازمند حمایت مالی است، همچنین باید برگزاری برنامه‌های مهیج را در راستای ترویج تفریح سالم افزایش دهیم.

سیداحمد سجادی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به تعداد جلسات برگزار شده در این زمینه اظهار داشت: تاکنون 4جلسه با این مضمون برگزار شده که تصمیمات و مصوباتی نیز به همراه داشته است.

وی افزود: این در حالیست که آمار کشفیات شهرستان محلات از 25درصد به 100درصد افزایش یافته و این نمایانگر بی‌تاثیر بودن این رویه است بنابراین باید برنامه‌ای جامع و موثر در این حوزه بکار بست.

سجادی اضافه کرد: از اهم اهداف درنظر گرفته شده برای این شهرستان می‌توان به ایجاد فضایی سالم و شهرستانی عاری از هرگونه موادمخدر اشاره داشت، همچنین برای اجرائی نمودن طرح‌های در نظر گرفته شده نیازمند کمک‌رسانی راه‌وشهرسازی، نیروی انتظامی و سازمان ورزش‌و جوانان هستیم.

فرماندار محلات تصریح کرد: شهرستان محلات دارای یک منطقه حاشیه‌ای است که بیشترین افراد ساکن در این منطقه توزیع موادمخدر رابه عنوان شغل خود برگزیده‌اند و حدود 5هزار نفر دراین ناحیه سکونت دارند، به همین سبب نخستین اقدام برای مهار توزیع موادمخدر ارتقاع ایستگاه سلامت با نظارت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در این منطقه بصورت تبدیل مخروبه‌ای به ایستگاه سلامت با صرف مبلغ 400میلیون تومان است.

سجادی ادامه داد: در گلوگاه این منطقه باید یک واحد نظامی در راستای ایجاد امنیت و ارامش مردم آن منطقه احداث شود و دراین زمینه باید ساماندهی صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.