این روزها بخش قابل توجهی از اصولگرایان دنبال عبور از روحانی هستند و بخشی دیگر به دنبال اینکه در صورت غیبت احتمالی او گزینه تازه‌ای به جایش مطرح کنند.

 قالیباف و باهنر آماده رقابت با روحاني مي شوند؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنو ،اخیرا محسن کوهکن از نمایندگان اصولگرای پیش مجلس هم اشاره ای به این مسئله داشت،هرچند او نیز مانند بزرگان طیف خود گزینه اول را روحانی می‌بیند اما به نظر می‌رسد با تمام این‌ها اصولگرایان مایل هستند در یک پروسه به روحانی برسند نه اینکه او را از پیش گزینه خود معرفی کنند. 

دو گزینه داغ این روزها برای اصولگرایان باهنر و قالیباف هستند. یک استاد لابی و دیگری نماد مدیریت اصولگرایانه! هر دو مقبولیت نسبی دارند، می‌توانند حمایت لاریجانی و ناطق را جلب کنند، سابقه همکاری با پایداری را دارند و کاپیتان این روزهای اصولگرایان، یعنی لاریجانی را، در کنار خود ‌بینند.

بنا بر شواهد موجود در اردوگاه اصولگرايان طیفی از اصولگرایان مایل هستند تا باهنر ردای رقابت با روحانی را بر تن کند، چهره‌ای که مجلس و امور کشور را می‌شناسد، نزد مردم سابقه منفی پررنگی ندارد و تنها شانس آن‌ها برای اجماع هر دو سر طیف اصولگرا از لاریجانی تا پایداری به نظر می‌رسد.در برخى محافل ديگر اصولگرا، اسامى ديگرى نيز مطرح شده كه در آينده به آنها پرداخته خواهد شد.

اما طيفي ديگر مايل به حضور سردار قاليباف هستند چرا كه معتقدند عملكرد اجرايي او در شهرداري مي تواند موجب اعتماد مجموعه اصولگرايي به او براي رياست جمهوري شود ولي دو تجربه نا موفق او در انتخابات ها شايد شانس او براي گزينه نهايي شدن در اردوگاه اصولگرايان را كمرنگ كند اما او اخيرا تلاش هاي خود را براي انتخابات رياست جمهوري در شهرداري افزايش داده است و در حال آماده سازي ستادهاي انتخاباتي خود تا بدين صورت خود را بار ديگر به اصولگرايان تحميل كند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.