قدس آنلاین- بیرجند: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به مشکل ثبتی زمین‌های اوقافی و ملکی در آیسک گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی رفع این مشکل را در دستور کار قرار داده است.

 رفع مشکل ثبتی زمین های اوقافی شهر آیسک دردستور کار قرارداد

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدطاهر گرایلی در گفت‌وگو با خبرنگارقدس آنلاین دربیرجند اظهار داشت: مشکل ثبتی زمین‌های ملکی و اوقافی شهر آیسک برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهر آیسک بیش از 40 سال برای ثبت زمین‌های ملکی و اوقافی دچار مشکل بوده‌اند، افزود: با پیگیری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی رفع مشکلات مردم این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: مقرر شد در صورت تأیید رئیس نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور  پذیره اولیه املاک با حداقل قیمت ممکن به صورت قسطی از مردم دریافت و پذیره تفکیک هم گرفته نشود.

گرایلی افزود: در سال‌های بسیاری مردم آیسک به دلیل اینکه زمین‌ها و موقوفات ملکی آن‌ها تفکیک و مشخص نشده دچار مشکلات زیادی بودند.

وی با توجه به اینکه آیسک دارای شهروندانی متدین و آگاه است، بیان کرد: این اداره تلاش لازم برای رفع مشکلات موجود را خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.