معاون امور مجلس و استان‌ها گفت: سازمان های تبلیغات اسلامی تاثیرگذار عمل کرده اند.

فعالیت ۵۰ هزار مُبلغ زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت‌الاسلام نوری‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی که صبح امروز (شنبه 2 مرداد) در تالار مهدیه ارومیه برگزار شد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به دامنه فعالیت‌هایش در ایفای نقش خود تاثیرگذار عمل کرده و کارهای فاخری را به عنوان یک نهاد فرهنگی انجام داده است.

وی با اشاره به وسعت فرهنگ در جامعه اسلامی گفت: ترویج الگوها و باورهای اسلامی به نحو موثر کار یک نهاد نیست و باید تمام سازمان‌های مربوطه در این حوزه وارد میدان عمل شوند.

حجت‌الاسلام نورانی‌زاده گفت: با وجود تلاش های گسترده‌ای که در این زمینه صورت گرفته، همچنان فاصله بسیاری با ارزش‌های واقعی و مدنظر جامعه اسلامی است که در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های راهبردی اتخاد شود.

وی با اشاره به اینکه "انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است" گفت: بودجه‌های سازمان‌های فرهنگی باید مناسب با وظیفه خطیر آنها باشد، هرچند صداقت در انجام فعالیت‌های فرهنگی میزان تاثیرگذاری آنها را بالا می‌برد.

وی گفت: بیش از 50 هزار مُبلغ در سراسر کشور زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند که با توجه به گستردگی جامعه هدف، این کار در سطوح مختلف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به گستردگی این فعالیت‌ها گفت: با وجود عینی نبودن بسیاری از تلاش‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی موفق عمل کرده و در استانی با تنوع قومیتی تاثیرگذار بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.