قدس ‌آنلاین- بیرجند: معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به پایان کار ساخت بیمارستان رازی بیرجند، گفت: به زودی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رازی بیرجند به بهره برداری می‌رسد.

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی رازی بیرجند به زودی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، بهنام باریک‌بین در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: در بخش بهداشت و درمان 3 پروژه نیمه تمام در خراسان جنوبی وجود دارد.

وی با اشاره به مراحل پایانی ساخت و ساز بیمارستان 200 تختخوابی رازی بیرجند افزود: با توجه به میزان اعتبارات و تجهیز به موقع بخش‌ها پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان در 6 ماهه دوم امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خوسف، قاین و مرکز بهداشت بیرجند در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی کلید خورد که هم اکنون از نظر اعتباری شرایط مناسبی ندارد.

وی با اشاره به پروژه در حال ساخت مرکز بهداشت بیرجند بیان کرد:  آنچه اعتبارات تملک و دارایی خراسان جنوبی را دچار مشکل می‌کند بهره‌برداری‌های پروژه‌های جدید است و هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 8 میلیارد تومان دیون دارد.

رئیس دانشگاه بیرجند نیز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر برای تخصیص اعتبارات و دیگر برنامه‌ها دانشجویان دانشگاه بیرجند به عنوان شهروند به حساب نمی‌آیند.

خلیل خلیلی افزود: دانشکده آموزشی فنی معدن در شهرستان نهبندان که برای احداث آن 500 میلیون تومان مصوب شد تاکنون فقط 350 میلیون تومان از آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و راه‌اندازی دانشکده فنی معدن در شهرستان نهبندان 1.5 میلیارد تومان نیاز است اظهار داشت: درآمد دانشگاه بیرجند در سال گذشته  6.5 میلیارد تومان بود که در بخش دانشگاه اعتبارات تملک دیده نشده است.

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: سال گذشته 80 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی برای مسجد دانشگاه مصوب شد که از این میزان 50 میلیون تومان تخصیص یافته است.

خلیلی افزود: علاوه بر این سال گذشته 200 میلیون تومان برای کمک به تجهیزات دانشگاه بیرجند موافقت‌نامه مبادله شده است اما تاکنون تخصیص صفر درصد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.