قدس آنلاین/ بیرجند: معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: مسابقات آمادگي امدادگران این شرکت با برتري تیم اداره گاز شهرستان قائن به کار خود پایان داد.

مسابقات امدادگران شرکت گاز خراسان جنوبی برگزارشد/هفتمین دوره مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز ایران  دراردبیل برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند ، حسین ضیائی مقدم در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، اظهار داشت: مسابقات امدادگران شرکت گاز استان خراسان جنوبی با شرکت 4 تیم از نواحی اصلي به ميزباني اداره گاز شهرستان بیرجند به مدت یک روز در هفت آیتم  شامل آزمون های  کتبی، اطفای حریق، ابزار شناسی، دوی امدادی، نصب کنتور و رگلاتور، بستن بلومن و طناب کشی  در محل مجموعه آموزشي ورزشي شركت گاز استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه  این دوره از مسابقات با هدف سنجش میزان آمادگی پرسنل  امداد گاز و ارتقاء دانش علمی و توانایی های فنی آنان برگزار شد، افزود: افزایش توانمندی های علمی و سلامت جسمانی در کنار استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در راستای تسریع در امدادرسانی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: با برگزاری سالانه مسابقات امداد علاوه بر افزایش توانمندی، صمیمیت بین امدادگران نیز گسترش یافته و با بهره گيري از تکنولوژی های نوین تسلط امدادگران بر عملیات امدادرسانی افزایش می یابد.

ضیائی مقدم امدادگران را ویترین شرکت گاز دانست و بیان کرد: امدادگران با کردار ، گفتار و رفتار خویش پیام آور آسایش به مشترکین هستند.

در پایان این دوره از مسابقات نفرات برگزیده در قالب تیم شرکت گاز استان در هفتمین دوره مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز ایران که امسال به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.