شاگردان امیر قلعه نویی دو امتیاز حساس بازی خانگی را در نخستین دیدار خود در لیگ شانزدهم از دست دادند.

قلعه نویی اولین دو امتیاز را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، هفته نخست از شانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز دوشنبه با برگزاری دو دیدار آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم تراکتورسازی در زمین اختصاصی خود میزبان استقلال خوزستان - قهرمان دوره گذشته - بود که این دیدار در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

لوسیانو ادینیو(۱۵) و فرزاد حاتمی(۶۰) برای تراکتورسازی و رحیم زهیوی_۵۹ و ۷۲ - پنالتی)  برای استقلال خوزستان گل زدند.

در این دیدار که دو تیم ۴۵ دقیقه اول را تماشایی و زیبا پشت سرگذاشتند لوسیانو ادینیو در دقیقه ۱۴ موفق شد دروازه حریف را باز کند تا نخستین گلزن لیگ شانزدهم لقب بگیرد. این دیدار در نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت شد و بر زیبایی های بازی نیز افزوده شد.

تراکتورسازی که به دنبال نخستین پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز بود در نیمه دوم هم میل تهاجمی اش را حفظ کرد اما این قهرمان فصل گذشته بود که در دقیقه ۵۹ توسط رحیم زهیوی گل تساوی را به ثمر رساند. البته خوشحالی خوزستانی ها خیلی طول نکشید و دو دقیقه بعد فرزاد حاتمی با ضربه سر گل دوم را برای تبریزی ها به ثمر رساند.

با این حال این پایان کار نبود و در یک ضد حمله تیم استقلال خوزستان به خاطر برخورد توپ با دست مدافع تراکتورسازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که رحیم زهیوی این ضربه را در دقیقه ۷۲ به گل تساوی تبدیل کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.