هنر/ صبا کریمی: پس از پایان نمایش عمومی‌ فیلم سینمایی «آآادت نمی‌کنیم» در مردادماه، فیلم سینمایی «لانتوری» به‌کارگردانی رضا درمیشیان به سرگروهی سینما آفریقا اکران می‌شود.

«لانتوری»‌ها به سینما می‌آیند

«لانتوری» داستانی عاشقانه است که در آن باران کوثری، نویدمحمدزاده، مهدی‌کوشکی و بهرام‌افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را ایفا کرده‌اند.

گروهی خلافکار که در نهایت یکی از آنها دست یه اسیدپاشی می‌زند و داستانی شبیه به یکی از اسیدپاشی‌های معروف کشور رقم می‌خورد. این فیلم با محدودیت سنی اکران می‌شود و نمایش آن برای افراد زیر 16 سال ممنوع است. همچنین قرارداد فیلم «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان نیز ثبت شده و این فیلم بعد از فیلم «سایه» به سرگروهی سینما ماندانا، اکران خواهد شد.در فیلم «آس و پاس» بازیگرانی از جمله محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب‌صفوی، بهاره‌رهنما، مهران‌غفوریان و ... حضور دارند.در خلاصه داستان «آس و پاس» آمده است: «حسن» آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رؤیایی می‌شود عشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه مأموریتش باز می‌دارد و....«این زن حقش را می‌خواهد» به کارگردانی محسن توکلی دیگر فیلمی‌است که قراردادش به تازگی ثبت شده و قرار است این فیلم بعد از «آبنبات چوبی» در گروه کوروش اکران شود. میترا حجار، کامران تفتی، لعیازنگنه، افسانه‌پاکرو، روشنک‌عجمیان، میناجعفرزاده، رسول‌توکلی و رضا‌آشتیانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی‌اند.فیلمنامه «این زن حقش را می‌خواهد» با نام قبلی «پانسیون» مضمونی اجتماعی دارد و براساس داستانی واقعی به نگارش درآمده است. فیلم داستان پایداری یک زن را روایت می‌کند که سعی در گرفتن حق قانونی‌اش برای قصاص از طریق مراجع قضایی را دارد...

 

عطاران به‌جای عطاران

پس از اکران هفت هفته‌ای فیلم سینمایی «دراکولا» که سوم شهریورماه در گروه کوروش به پایان می‌رسد، «آبنبات چوبی» به کارگردانی حسین فرحبخش به نمایش درخواهد آمد. این فیلم داستان دختران فراری را روایت می‌کند. رضاعطاران بازیگر اصلی این فیم است. اما فیلم‌هایی هم که در حال حاضر بر پرده سینماها هستند و فروش آنها بالاست، همچنان به اکران خود ادامه می‌دهند.بر این اساس فیلم سینمایی «بارکد» ساخته مصطفی کیایی پس از 42 روز نمایش در 121 سالن حدود 7 میلیارد، «دراکولا» ساخته رضا عطاران پس از 21 روز در 83 سالن حدود حدود 3 میلیارد، «زاپاس» به‌کارگردانی بروز نیک نژاد با در اختیار داشتن 96 سالن در 21 روز نزدیک به 2میلیارد فروخته‌اند و فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی ‌پس از 28 روز با 46 سالن نزدیک به یک میلیارد و نیم، «ایستاده در غبار» به‌کارگردانی محمدحسین مهدویان با در اختیار داشتن 57 سالن در 42 روز نزدیک به 2 میلیارد فروش داشته است.این در حالی است که تبلیغات تلویزیونی برای این فیلم‌ها با وجود محدودیت‌هایی پخش می‌شود و بتازگی نیز پخش تیزرهای فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های ماهواره‌ای باوجود اعتراض تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها از سرگرفته شده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.