قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه خود با رئیس جمهور، از دستور ویژه دکتر روحانی به مسوولان ارشد دولت برای تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تحقق سیاست‌های رونق اقتصادی و اشتغالزایی در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

 دستور ویژه رئیس‌جمهور برای تسریع در اجرای طرح‌های توسعه آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده در جمع فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی، گفت: روز سه شنبه در دیدار یک و نیم ساعته با رئیس جمهور گزارشی از وضعیت استان را در سه محور ارایه و انتظارات استان از مسوولان دولت را بیان کردم.

وی افزود: روحانی در این دیدار با قدردانی از عملکرد یکایک دستگاه های اجرایی استان به ویژه در خصوص تنظیم سند توسعه استان و اجرای پروژه های مهم با وجود کمبود اعتبارات، دستورهای ویژه‌ای را در جهت تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای استان صادر کردند.

جبارزاده با اشاره به اینکه در این دیدار بر سرعت بخشی به اجرای مصوبات سفر استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی تاکید شد، افزود: روحانی همچنین برنامه‌های استان در جهت اشتغال‌زایی، توسعه روستایی، تقویت صنایع کوچک و متوسط و جذب سرمایه‌گذاری خارجی را مورد توجه قرار دادند که امیدواریم با پیگیری مدیران و فرمانداران استان بتوانیم کارنامه ارزشمندی از عملکرد استان در این حوزه‌ها ارایه کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به تاکید رییس جمهور بر اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت‌های دولت، گفت: فرمانداران و بخشداران بهترین کسانی هستند که می‌توانند کارنامه عملکرد دولت را برای مردم تشریح و تبیین کنند که در این راستا هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی دستگاه‌های دولتی باید به عنوان شبکه‌های اطلاع‌رسانی دولت عمل کنند، افزود: مسوولان اجرایی و فرمانداران باید از اقدامات دولت در شهرستان‌‌ها گزارش‌های جامع تهیه و از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

جبارزاده با بیان این که در استان آذربایجان‌شرقی در بحث بیمه سلامت و اجرای پروژه های عمرانی کارهای بسیار بزرگی انجام شده است، گفت: تحت پوشش بیمه قرار گرفتن همه جمعیت استان و افتتاح 2200 میلیارد تومان پروژه عمرانی در سال گذشته تنها گوشه ای از موفقیت‌های دولت در استان است که باید مردم از این خدمات اطلاع یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.