قدس آنلاین - یزد : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: تامین نهادهای دامی و خرید تولیدات آن تاثیر مهمی در تنظیم بازار محصولات این بخش دارد.

خرید تضمینی تولیدات دامی تاثیر مهمی در  تنظیم بازار  این محصولات دارد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، علی نمازی در دیدار با مدیر جدید امور پشتیبانی امور دام استان یزد،  با اشاره به سیاست دولت در تنظیم بازار  محصولات دامی و نقش شرکت پشتیبانی امور دام اظهارداشت: توزیع داخلی و صادرات محصولات دامی نیز تاثیر بسزایی در رونق این محصولات دارد.

وی خدمت به روستاییان، کشاورزان و تولید کنندگان روستایی را خدمتی ماندگار توصیف کرد و با  اشاره به خشکسالی های پیاپی و مشکلات مردم در این زمینه افزود: مسئولان اجرایی به خصوص متولیان امور اقتصادی  صادقانه و بدور از مسایل حاشیه ای و گرایش های سیاسی برای رفع مشکلات مردم و صاحبان تولید تلاش می کنند.

سرپرست مدیریت پشتیبانی امور دام استان یزد هم با اشاره به تولیدات مازاد محصولات دامی در سطح کشور، سیاست های این بخش در خرید تولیدات دامی و تنظیم بازار را یادآور شد.

" سید ابوالفضل میروکیلی " از اجرای طرح جوایز صادراتی محصولات دامی به منظور رونق تولیدات این بخش خبر داد و گفت: این کار به تولید و صادرات کمک می کند و می تواند آن را رونق بخشد.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان  محصولات پروئینی از جمله گوشت قرمز و سفید و محصولات لبنی مازاد دامداران را خریداری و در پس از ذخیر سازی در مواقع نیاز بازار آن را عرضه می کند.

میر وکیلی، نقش بخش خصوصی را در تامین نیازهای بازار محصولات و تولیدات دامی مهم دانست و تصریح کرد:  این بخش در زمینه صادرات و واردات محصولات دارای تجربه خوبی است که ما در کنار فعالیت های خود از توانمندی آنها استفاده می کنیم.

او  همچنین با اشاره به هزینه های بالایی که تولید کنندگان باید بایت تولید خود بپردازند بر حمایت از آنها تاکید کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.