قدس ‌آنلاین- بیرجند:رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: در حال حاظر به درخواست مردم در ۲۶ نقطه استان سنگر نماز جمعه برپا شده است.

نمازجمعه در۲۶ نقطه خراسان جنوبی برگزار می شود/ سنگرهای نماز جمعه ترجمان پیام ولایت است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحیم‌آبادی  در جلسه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حضور هوشمندانه در سنگر نماز جمعه بسیار مهم است، اظهار داشت: این جلسه با موضوع آماده‌باش و حضور هوشمندانه در مهمترین سنگر ولایی یعنی نماز جمعه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه خداوند هدف متعالی خود را بر این گذاشته که همه بندگانش بدون در نظر گرفتن جایگاه و نژاد بر سر سفره نعمت، معنویت و نور قرار گیرند، افزود: حکومت عدل الهی این است که بندگان بتوانند از نعمت‌های به وجود آمده استفاده کنند و این امر در گرو برپایی حکومت الهی بوده و حاکمیت اسلام می‌تواند این نعمت بزرگ را به وجود آورد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رکن نخست نظام اسلامی رکن رهبری است، یادآور شد: خوشبختانه امروز از نعمت مقام معظم رهبری از نوع عادل آن برخوردار هستیم.

رحیم‌آبادی افزود: رکن دوم نظام اسلامی مردم هستند که بعد از 14 سال نظام اسلامی توفیق تفسیر یافت و امام خمینی(ره) در عصر غیبت با حضور و همراهی مردم توانستند نظام اسلامی را به وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه در نظام سیاسی اسلامی برای اینکه نیروهای مخلص و پای‌ در رکاب رهبری را آماده کند نماز جمعه طراحی شد، گفت:  دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان از سال 86 تفکیک شد، در آن زمان 8 سنگر نماز جمعه در استان داشته‌ایم اما امروز با درخواست‌های مردم این سنگرها به 26 مورد رسیده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تصریح کرد: سنگرهای نماز جمعه ترجمان پیام ولایت است چراکه بصیرت‌افزایی، انقلابی‌گرایی و ولایت‌پذیری پیام مهم نماز جمعه است، علاوه بر این اتحاد مسلمانان در گرو همدلی و همبستگی عملی است که این مورد در شرکت در نماز جمعه تبیین می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.