قدس ‌آنلاین- بیرجند: دبیر علمی همایش ملی توافق هسته‌ای با اشاره به اینکه دانشگاه بیرجند قطب دانشگاهی شرق کشور محسوب می‌شود، گفت: این دانشگاه میزبان برگزاری همایش ملی «توافق هسته‎ای از اجرا تا فرصت‏‎های پیش‌رو» در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبان ماه امسال خواهد بود.

دانشگاه بیرجند؛ میزبان همایش ملی " توافق هسته ای از اجرا تا فرصت های پیش رو"

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، احمد بخشی با بیان اینکه  دانشگاه بیرجند به عنوان قطب دانشگاهی شرق کشور میزبان برگزاری همایش ملی «توافق هسته‎ای از اجرا تا فرصت‏‎های پیش‌رو»است، اظهار داشت: این همایش در روزهای 19 و 20 آبان ماه امسال برگزار می‌شود و علاقه‎مندان برای حضور در این همایش ملی می‎توانند تا 31 شهریور ماه امسال خلاصه و اصل مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه بیرجند به عنوان قطب دانشگاهی شرق کشور میزبان برگزاری این همایش است، افزود: تاکنون 30 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

دبیر علمی همایش ملی توافق هسته‌ای با اشاره به اینکه این همایش قرار بود اردیبهشت ماه امسال برگزار شود، ‎ادامه داد:‎ در راستای فراهم شدن فرصت بیشتر برای شرکت کنندگان در زمینه ارسال مقالات، ‎برگزاری همایش ملی توافق هسته‎ای به آبان ماه امسال موکول شد.

بخشی شناسایی زوایای مختلف سیاسی و اقتصادی توافق هسته‎ای،‎ بررسی رویکردهای دولت‌ها نسبت به برنامه هسته‎ای،‌ بررسی ابعاد گوناگون توافق هسته‌ای،‌ تاثیرات و چالش‎های اقتصادی، ‎سیاسی،‎ فرهنگی توافق هسته‎ای در سطوح داخلی، ‎منطقه‎ای و بین‌المللی و تولید ادبیات مرتبط با موضوع را از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.

وی بیان کرد: علاقه‎مندان برای شرکت در این همایش می‎توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش در خراسان جنوبی، ‎بیرجند، ‎دانشگاه بیرجند، ‎معاونت فرهنگی و اجتماعی و تلفکس 32202110یا 32202123 و یا از طریق سایت www.conf.birjand.ac.ir/deal ارسال کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.