۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: 406540

سه جوان که در مشهد برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند، با شلیک تیر هوایی پلیس، زمین‌گیر شدند.

زندان؛ پایان راه مزاحمان پژوسوار

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از شهرآرا، جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی با اعلام این خبر گفت: درراستای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با مظاهر علنی فساد، تیم گشتی کلانتری41 مشهد هنگام کنترل حوزه استحفاظی خود با سه جوان مواجه شد که سوار بر یک دستگاه خودروی پژو برای شهروندان و خانم‌های جوان ایجاد مزاحمت می‌کردند.
سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: ماموران به راننده این خودرو دستور ایست دادند؛ اما او و دو سرنشین دیگرش بدون توجه به دستور پلیس از صحنه متواری شدند. عملیات تعقیب‌وگریز پلیسی درحالی آغاز شد که متهمان با سرعت زیاد وارد یکی از خیابان‌های فرعی بولوار عبادی مشهد شدند.
وی تصریح کرد: حین تعقیب‌وگریز خودروی پژو نوجوان دوچرخه‌سوار‌ی را زیر گرفت و پس از برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت به حرکت خود ادامه داد. پلیس برای پیشگیری از آسیب‌ها و خسارات بعدی با توجه به سرعت جنون‌آمیز راننده پژو اقدام به شلیک دو تیر هوایی کرد.
بیدمشکی ادامه داد: سرنشینان پژو پس از توقف خودرو قصد فرار از محل را داشتند که ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی از آنان را دستگیر کردند. متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی عنوان کرد: نوجوان سیزده‌ساله دوچرخه‌سوار که در حادثه تصادف از ناحیه دست‌وپای راست دچار مصدومیت شده بود، توسط تیم فوریت‌های پزشکی115 به بیمارستان انتقال یافت و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت.
وی تاکید کرد: خانواده‌ها می‌بایست مراقبت بیشتری در نظارت و کنترل فرزندان خود داشته باشند و با استفاده از شیوه‌های صحیح فرزندپروری و اعتمادسازی آسیب‌هایی را که رفتار‌های اشتباه و ناهنجار می‌تواند درپی‌ داشته باشد، به آنان ارائه دهند.
بیدمشکی با بیان اینکه پلیس در مشهد با افرادی که بخواهند نظم و آسایش مردم و امنیت اجتماعی را خدشه‌دار کنند، مقابله جدی و قاطعانه خواهد داشت، اظهار کرد: رعایت حجاب و توجه به نوع پوشش و حرکات و رفتار می‌تواند در پیشگیری از وقوع آسیب زشت اجتماعی موثر باشد.همچنین درصورت مواجهه با افراد مزاحم، بهترین کار، خود‌داری از هرگونه درگیری و اعلام گزارش به پلیس و کمک‌خواستن از دیگرشهروندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.