۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
کد خبر: 406731

در نتیجه ۷۱ مورد تیراندازی در آمریکا تنها طی ۲۴ ساعت، ۶۹ نفر در این کشور کشته و زخمی شدند.

۶۹ کشته و زخمی در ۲۴ ساعت در آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، در 71 مورد تیراندازی گزارش شده در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا 23 نفر کشته و 46 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز آمار آمریکا، در یکی از تلخ ترین حوادث تیراندازی در ایالت فلوریدا، پدر خانواده پس از مشاجره با همسرش، دختر یکساله شان را به ضرب گلوله کشت و پسر هفت ساله خود را نیز به گونه ای زخمی کرد که اکنون با مرگ دست و پنجه نرم می کند. وی پس از این اقدام وحشیانه، خودکشی کرد.

سخنگوی پلیس منطقه برووارد اعلام کرد والدین این دو کودک پس از مشاجره به همراه فرزندانشان خانه را ترک کرده و به محله برووارد رفتند اما پس از مشاجره مجدد، همسر قاتل از ماشین پیاده شد تا از بستگانش در این منطقه کمک بگیرد که صدای شلیک گلوله را شنید. وقتی وی به همراه تعدادی از بستگانش به محل حادثه بازگشت با جسد دختر یک ساله و همسرش و همچنین پیکر نیمه جان پسر هفت ساله اش مواجه شد. هنوز مشخص نیست چه موضوعی علت مشاجره این دو نفر بوده است.

در حادثه تیراندازی دیگری در ایالت فلوریدا، دو فرد مسلح به خانه ای نزدیک دانشگاه فلوریدا تیراندازی کردند که در نتیجه آن یک نفر کشته و دو تن دیگر از جمله یک نوزاد زخمی شدند. سه نفر در هنگام تیراندازی در داخل خانه بوده اند. عامل تیراندازی قبل از حضور نیروهای پلیس، از معرکه فرار کرده و شناسایی نشده است.

پلیس اعلام کرد ساکنان این خانه فقط دو ماه است که در این خانه ساکن شده اند. پلیس گینزویل از مردم خواسته است در خانه هایشان بمانند.

پلیس منطقه سامتر در ایالت تگزاس از بازداشت فردی خبر داد که چهار نفر را به ضرب گلوله زخمی کرده است. لئونارد لاکیت بیست و هفت ساله به جرم اقدام برای قتل، حمله مسلحانه و تیراندازی به واحد مسکونی متهم شده است.

پلیس در حال تحقیق درباره علت این حادثه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.