۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 406957

قدس آنلاین - گیلان - نرجس غلامپور: مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اینکه شاخص صدور سند در استان ۳۴ درصد است، گفت: این شاخص در سطح کشور ۴۲ درصد و در شهرستان لنگرود ۳۶ درصد است.

شاخص صدور سند در گیلان ۳۴ درصد است

محمد اکبرزاده، مدیر کل بنیاد مسکن گیلان گفت: شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان  لنگرود۳۴/۷ درصد است که این شاخص معادل ۵۰ روستاست.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی در استان۳۱/۳درصد است، خاطرنشان کرد: این شاخص در سطح کشورنیز ۴۰ درصد است که شهرستان لنگرود از شاخص کشوری کمی عقب تر است.

 اکبرزاده با بیان اینکه در چهار ماهه سال جاری از دو هزار و ۵۹۹سند، هزار و ۸۰۰ سند در اداره ثبت اسناد شهرستان است، اظهار کرد: شاخص کشور در صدور سند ۴۲ درصد، استان ۳۴ درصد و شهرستان لنگرود ۳۶ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه در کمیته برنامه ریزی شهرستان پنج میلیارد ریال در خصوص اجرای طرح هادی مطالبه شده است، اذعان کرد: ۱۲ روستا  نیاز به بازنگری طرح هادی دارد که ۲۴۰میلیون تومان نیز برآورد مالی برای آن پیش بینی شد.

اکبرزاده ادامه داد: در خصوص تسهیلات آماده سازی مسکن روستایی، ۷۱۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جذب شده است.

جمشید ظهیری، مدیر عامل شرکت گاز گیلان هم در جلسه شورای ادارای شهرستان لنگرود گفت: در حال حاضر در بخش روستایی از ۱۳۳ روستای مورد هدف در لنگرود، ۶۶ روستا و بیشتر روستای پر جمعیت گازرسانی و ۴۲ روستا نیز در برنامه قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نتوانستیم آنطوری که مدنظر و مورد هدف بود، موفق شویم، افزود: از اواخر سال گذشته تاکنون از ۴۲ روستای تحت پوشش توانستیم شاخص را از ۸۰درصد به ۹۳ درصد ارتقا دهیم.

 ظهیری ادامه  داد: نرم کشوری در حال حاضر ۶۳درصد، استان ۷۶درصد و شهرستان لنگرود بالاتر از نرم استانی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.