قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی : مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از شرکت ۲۴ هزار و ۴۰۰ مازندرانی در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

شرکت ۲۴ هزار مازندرانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

مرتضی عمرانی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی برای کتابخوانان و بهانه ای برای افرادی که با کتابخوانی فاصله داشته اند، بود تا با بهره مندی از کتاب های خوب، معارف رضوی بیش از پیش در میان اقشار مختلف جامعه منتقل شود.

وی اضافه نمود: 3 کتاب «دوست مهربان کبوترها» برای کودکان، «اعترافات غلامان» برای نوجوانان و «علی بن موسی الرضا(ع)» برای جوانان و بزرگسالان در جشنواره معرفی شده بود و این کتاب ها در تمامی کتابخانه های استان با تخفیف ویژه به فروش می رسید که 10هزار و 400 نفر در استان در مسابقه کتابخوانی جشنواره شرکت کردند و پاسخنامه ها جهت داوری از سطح استان جمع آوری و به نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارسال گردید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به امکان شرکت در جشنواره با استفاده از نسخه های دیجیتال این کتاب ها که در پرتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور موجود بوده است، گفت: 14 هزار مازندرانی نیز در بخش مجازی جشنواره شرکت کردند که پاسخنامه های آنها به همراه شرکت کنندگان بخش مکتوب در جشنواره داوری خواهد شد.

عمرانی همچنین از شرکت 298 نفر در قالب 88 خانواده در بخش مسابقه خانوادگی جشنواره خبر داد و اظهار داشت: 8 جایزه ویژه برای خانواده های 2 ، 3، 4 و 5 نفره و 313 جایزه برای شرکت کنندگان انفرادی جشنواره در نظر گرفته شده است که پس از داوری، نفرات برتر در دهه کرامت معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.