به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، برنامه والشمس که هر صبح از رادیو قرآن پخش می شود، مسابقه زیباترین ترتیل سوره شمس را برای عموم مخاطبان برگزار می کند.

سوره شمس را ترتیل کنید و به برنامه صبحگاهی رادیو قرآن بفرستید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشجو؛ همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد پرسرور حضرت فاطمه معصومه (س)، برنامه والشمس که هر صبح از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۸:۰۰ به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود، یک هدیه و مسابقه جدید را طراحی و به مخاطبان پیشنهاد می کند.

در طرح این مسابقه پیش بینی شده است که عموم مخاطبان ترتیل کل سوره مبارکه شمس را قرائت کنند و بعد از ضبط، برای برنامه والشمس رادیو قرآن ارسال نمایند.

در پایان نیز به سه نفر برتر که زیباترین و فنی ترین تلاوت ترتیل را انجام دهند، هدایای نقدی نفیسی اهدا خواهد شد.

تمامی علاقه مندان تا روز ۱۳ شهریورماه برای ارسال تلاوت ترتیل خود از سوره شمس فرصت دارند و پس از طی شدن مراحل داوری، اعلام نفرات برتر در روز ۲۷ شهریور خواهد بود.

مخاطبان برنامه والشمس می توانند از طریق نرم افزار تلگرام به شماره تلفن ۰۹۳۵۳۰۰۰۱۲۴ و یا از طریق ایمیل رادیو قرآن به نشانیradioquran@irib.ir  فایل صوتی ترتیل خود را ارسال نمایند.

همچنین در کنار برگزاری این مسابقه و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با فنون ترتیل خوانی قرآن کریم، مجموعه کلاس های آموزشی با حضور استادان احمد ابوالقاسمی و حمیدرضا مستفید تولید شده که در برنامه والشمس پخش خواهد شد.

یادآور می شود، برنامه صبحگاهی والشمس روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ لغایت ۸:۰۰ صبح به صورت زنده از رادیو قرآن بر روی طول موج FM۱۰۰ و AM۹۰۰ پخش می شود و طرح مسابقه زیباترین ترتیل سوره مبارکه شمس نیز از امروز، ۱۳ مردادماه، در این برنامه کلید خورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.